Oppdatering schmoppdatering
Skrive av henrik ons, 09/03/2005 - 00:34
Jeg oppdaterte motoren til synth.no-websidene i går kveld, uten at det var en udelt suksess.
Gjestebøker og annet rask blir tilgjengelig så snart jeg får tid...
men det blev ju pent... ~n
men det blev ju pent...
~new shoes~
hmmm
Jeg ser noen forandringer her og der, men jeg klarer ikke avgjøre hvorfor helheten ser så annerledes ut. Uansett så liker jeg det. Når bare gjestebøgene kommer opp igjen så blir det garantert en skikkelig forbedring. Likte den track funksjonen. Nå kan man huske hvor man har sagt idiotiske ting mye raskere lissom.
Sa jeg at du kunne snakke?
I alle fall hos meg så er he
I alle fall hos meg så er helheten så annerledes fordi fonten er forandret. Og linjeavstanden er altfor liten, i alle fall i innleggene, så ting ser litt sammentrykt ut.
jeg er faktisk litt enig i de
jeg er faktisk litt enig i det med teksten. altså at den ser sammenklemt ut. Ihvertfall i firefox, det er mer luft i explorer.
- you & me = eternity
Alle brukerbildene er borte,
Alle brukerbildene er borte, så det blir litt mindre fargerikt. Men det kommer sikkert tilbake.
Jeg syns det var fint med annerledes font, men savner blogs og gjestebok.
Oversettelse
Den nye oppdateringen medførte en del nye uoversatte strenger. Jeg fikser på det jeg ser, men si fra til meg om du ser noe jeg ikke har sett ennå, så skal jeg fikse.
iCal
Forklarer hvorfor den er borte....
sosehode
Fordi jeg er et sosehode. Den er tilbake nå! Jeg skal få på plass lenka på høyresida etterhvert også...
Sosehode ja.. nå forsvant he
Sosehode ja.. nå forsvant hele den norske oversettelsen også :)
Neida
Jeg prøver å fikse lusa som du oppdaget i oversettelsesmotoren.
Idé
Det hadde kanskje vært en idé å sjekke om alt fungere før man oppgraderer? :lol:
---
memento mor di
Aber klar
Aber klar, men det er lettere sagt enn gjort. Jeg har laget såpass mange forbedringer til Drupal (programvaren som synth.no kjører på) at det er vanskelig å oppdage/oppgradere alt i takt med ny versjon av Drupal. Så da får dere leve med at jeg valgte å slippe en oppgradert synth.no litt tidligere framfor å stenge websida i et par dager.
Gjestebøker er tilbake
Sånn, der er gjestebøker tilbake. Si ifra hvis dere finner noe feil.
Mm
Samme her!
"Unpredictable like the sun. And the rainfall"
ahem
Jeg bare sjekker om dere følger med, selvsagt. Bedre nå?
Ser ennå ikke forskjell jeg...
Hakke merka en dritt i forhold til gamle versjon jeg...Annet enn at gjesteboka ser ut til å komme og gå som den vil...
***** Kaiser Hæggmæn 1 *****
>lysets hersker, mørkets beskytter<
Fødselsdager og tilfeldig nettradio
Og der er fødselsdager og tilfeldig nettradio tilbake au. Forferdelig treg materie, dette.
hehe...
Fikk aldri med meg at det var vekk, så JEG har ikke savnet det :)
***** Kaiser Hæggmæn 1 *****
>lysets hersker, mørkets beskytter<
Sjå kor æ bryr mæ
Sjå kor å bryr mæ
Jeg savner den mail-linken,je
Jeg savner den mail-linken,jeg.
Den var god å ha når man var på andre sin maskin uten egne bookmarks.
Men man kunne jo lære seg adressen i hodet.jeg er bare dårlig på sånt.Jaffal i påska.
"You just gotta love those mormone rockers"
Værsågod
Værsågod
Takk! "You just gotta love
Takk!
"You just gotta love those mormone rockers"