Laat oss vandre attende... -Og saa fram att!

Akk, ettersom rangeringens time har bredd sine kvelende vinger om oss, er jeg ute av stand til aa la vaere aa spörre hvilket band som er naatidens aller beste innen saakalt future-retro/eighties-computergame-love/sementblander-kos electro(pop)??

Dette har gått meg hus forbi

Aner ikke hva som faller inn under kategorien en gang :)

-=Ikke mobb barten min!=-


Samma det...

Oh, well... Nevermind, then...
Jeg trodde jeg var krystallklar, right on the nose i min beskrivelse... Jeg prövde aa beskrive artister som gjör et tilbakeblikk paa fortidens fremtidsmusikk, ettersom jeg har inntrykk av at det er litt i vinden just nu - og som jeg fascineres av. Titta: http://www.clubdecks.se/index.asp
De blir ganske ofte, i flere uavhengige anmeldelser jeg har lest vaffal, sammenlignet med Commodore64-dataspill, hvis det kan aapenbare noen knagg... (Ladytron, Don Juan Dracula, Electrocute, Stereo Total)
-Om aa gjöre aa bruke 83-aargangssynth, med andre ord. Rusten karusell. Casio. -Med en twist av töff rock...
Bedre begrepsavklaring faar jeg ikke til...:?(Jeg ville bare höre andres favoritter, men kanskje bör jeg henvende meg til andre forum.)
Verdt forsöket, laell! :p

Bloody Mary; mother of God. (Snillere enn Sjonkel Rolf med Titten Tei paa fanget?)


<em>teppemann</em> sitt bilete

Ron Hubbard - "Commando"

http://remix.kwed.org/ - remixer av gamle schlägere!

personlig überfavorit:

http://remix.kwed.org/download.php/22/Instant%20Remedy%20-%20Commando.mp3

ah, nå fikk jeg lyst på Welle:Erdball!


<em>lynch</em> sitt bilete

Anbefalinger:

Litt vanskelig dette. men here goes:

Retro Disco full av herrrrrlige synther: Legowelt. Under a Panda Moon plata skal visst være veldig bra. Bankock Impact fra Finland er også veldig fint.

New wave house/"electroclash": Tiga. Spesielt Pleasure From The Bass og Burning Down. Ellers er det meste på Giggolo Records fett. Må heller ikke glemme Vive La Fete!

Rocka electro/disco/punk: Munk - Kick out the Chairs EP, ellers det meste på DFA-labelet og Playgroup bra. Cobra killer fra Berlin er bra det og.

ELECTRO: Anthony Rother,DMX, Drexcyia, Carl Finlow, Model 500, I-F, Electrix Records, Metroplex Records, Psi49.net Records, Electrolux Records....

Old School Electro: Kraftverk, Afrika Bambaata, Newcleus, Hashim, Jonzun Crew, Rockers Revenge, Unknown DJ, Man Parrish.....

Litt vanskelig sånn på sparket, men håper noe av dette faller i smak?

::: live electro and stuff like that... på TILBAKE TIL FREMTIDEN hver onsdag kl 19-20 på www.clubdecks.se ::: se også i arkivet under electro-mixer-tilbake til fremtiden.


<em>deadswan</em> sitt bilete

Mutants here i am

Liker du Commodore/future/beatbox kan jeg anbefale Plundersonics «Mutants Here I Am»
Spilte den på OSF2004 og snakk om å bli utsatt for trainspotting...
deadswan er som kjent en ekte Mor Theresa, med alarmerende høy promille, og kan peke deg i riktig retning til en gratis mp3.

Plundersonics «Mutants here I Am» består av folk fra bl.a Chicks On Speed. Og låta finnes på samleren «Output 64»

Du finner «Mutants Here I Am» + masse annet snadder her:
http://enduro-disks.de/music/output/outputmp3.html


<em>Scorn</em> sitt bilete

noe muffins?

er det noe rart med de mp3'ene som ligger der? får lastet de ned, men skjer nada når jeg skal spille de av i både winamp og windows media player.


<em>VAngst</em> sitt bilete

Same problem.

Same problem.
Guide me,Theresa.

There is a LOL in Lolita.


<em>deadswan</em> sitt bilete

syntax error

Faen i hælvete!
Men, jeg har den som mp3 allerede. Kan selvfølgelig være behjelpelig med å spre den for alle vinder - i og med at jeg lokket dere ut i error-hælvete...
Share the goods!


<em>Scorn</em> sitt bilete

poke 53280,0

evt be som som styrer den siten du linket til om å fikse opp i problemene :)


<em>deadswan</em> sitt bilete

Plundersonics «Mutants Here I Am»

Det tok sin tid, men ved hjelp av en innkjøpt iMic har jeg omsider fått konvertert låta «Mutants Here I Am» av Plundersonics som mange har ønsket seg.
Den kan lastes ned via yousendtit.com. Filen er tilgjengelig i 7 dager.
Bør kanskje nevne at det er en m4a-fil - den funker i iTunes og Quicktime.

Godt Nyttår!
Go get it here:
Plundersonics «Mutants here I Am

«There is always reason to panic»


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.