Alarm! Synth.no-aid II!

I skrivende stund er en av synth.no sine harddisker nede for telling. Dette går bra en liten stund, siden to identiske disker speiler hverandre (i et såkalt RAID1: http://en.wikipedia.org/wiki/Redundant_array_of_independent_disks#RAID_1 ). Hvis derimot den andre disken pælmer, er det *mye* som går tapt.

Jeg kjøper en ny disk nå, men det hadde vært kjekt med donasjoner -- både til nåværende utskifting og til evt. fremtidige oppgraderinger. Sett inn grunker til synth.no-aid konto 97132271880 i skandiabanken (fortrinnsvis) eller bruk donate-lenka nederst til venstre.

Takk!

(PS. Forrige synth.no-aid finner du her: http://henrik.synth.no/synthaid.html )

<em>elektronika</em> sitt bilete

grrr

bare be sjefen sette inn lønnen min snart så skal du få spenn.
*sukk*

"you & me - eternity"


<em>Divabolica</em> sitt bilete

Genialt

å starte rally den 12, ettersom vi i staten får schpenn da.
Donade depositert på konto.


<em>myotis</em> sitt bilete

Oj oj.. är som vanligt sinns

Oj oj.. är som vanligt sinnsykt pank.. men jag får nog till att skrapa ihop ett par kronor.. Man vill ju inte att synth.no ska dö ju...

~new shoes~


<em>RKN</em> sitt bilete

Consider it done :)

Consider it done :)

Hypnoskull til folket!


<em>Lunifil</em> sitt bilete

Donasjoner gitt her også!

Donasjoner gitt her også!


<em>Loulou</em> sitt bilete

Pengar donert

Alt for synth.no!


<em>henrik</em> sitt bilete

Takk

Takk folkens, dette går jo strålende.

Det har kommet inn såpass at jeg snart har råd til å kjøpe hotswap-skuffer også. Dette gjør at jeg kan bytte defekte harddisker uten at synth.no må slås av, åpnes opp og skrus i. Det mangler bare rundt 600 kroner før det går i boks, så da bestiller jeg.

Jeg har forresten ordnet med tilnærmet full backup av synth.no i mellomtiden, så lite vil gå tapt hvis den andre harddisken også tar kvelden.


<em>henrik</em> sitt bilete

Oppgradering mandag kl.10

Jeg monterer ny hardware på mandag klokka 10, så forvent utilgjengelig synth.no i en halvtime eller to da.


<em>henrik</em> sitt bilete

Halv elleve

Utsatt til halv elleve...


<em>henrik</em> sitt bilete

Synth Aid II status

Tusen takk alle sammen, Synth Aid II ble en suksess! Mer info får dere på status-siden.


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.