hvilke produkt? hvilke sjanger?

vi satt en dag og tenkte på pub. hva om Libress var et band? hvilke epoke, sjanger og land ? åpenlyst søt amerikansk pikesynth fra 2001.
Drygolin? obskurt polsk Laibach rippoff band fra 1996, blander industri og metal..og videre.
go on have a go! det er rasende festlig.

<em>elektronika</em> sitt bilete

stiff nipples

Libresse - garantert med på den første Stiff Nipples-samlingen fra AKKS. Punk eller rock eller noe.

"you & me - eternity"


Pez Dispenser = pönk!

Men det er jo forsåvidt juks da det bandet faktisk fantes en gang i tiden.


<em>batcheeba</em> sitt bilete

oh den var bra! Lexmark = tys

oh den var bra! Lexmark = tysk industri fra 89. han som spiller synth er lærbøge.


<em>myotis</em> sitt bilete

nahahaæ

Tror hellre att de hade vart ett jävligt kommersj band/produkt med för mycket 80 tals klin som hang igen även om de desperat försökte förnya sig..
Och Always (hmm heter de det??) hade vart från Cananda..
~new shoes~


<em>Gird_09</em> sitt bilete

nutsies with an a

Jeg har da alltid (i kraft av å være håpløst fascistofil) sett for meg hvordan dete ville vært dersom Hitler hadde bestemt seg for å bli popmusiker i stedet for diktator. Jeg mener mannen hadde jo karisma som var større enn de aller aller fleste. Jeg ser for følgende lineup. Hitler: Vokal og rythm guitar, Goebbels: Backing vokal og bass, Hess: Trommer (mannen var jo hissig) og Himmler på Lead guitar. Så kunne bandet trollbundet verden med søte kommentarer som: "We are the nutsies, with an a, Jesus told me this in a dream." (the nazis) Låter som "All you need is pure racial background" eller "Helter Skelter" (trenger ikke endres den...). For ikke å si den store verdensomspennende fanklubben Hitler Jugend.. Livvaktene deres kunne gått i brune skjorter og hold jødebolsjeviker ute fra konsertene deres og slikt...

Usmakelig humor: stol på meg.

Just call me Messiah!


<em>Sabeltann</em> sitt bilete

...

Trur det er best vi stoler på deg, ja.
Og rygger sakte unna for ikkje å bli smitta... ;-)


<em>Bariuz</em> sitt bilete

ehe

Solidox: Svensk dansbandpop anno 1986
Stabburet: Norsk "true" old school svartmetall
Norvegia: Gotisk metall fra vestlandet et sted


<em>SIRI</em> sitt bilete

Persil: easy listeing trio i

Persil: easy listeing trio i lyse dresser
Hot Wheels: ballerock
Lego: funksjonalistisk techno med en melodi av blippblopp oppaa.
Wasa knekkebröd: pedagogisk visepop
..because you dance to disco and don't like rock..


<em>VAngst</em> sitt bilete

jeg foreslår;

Nokia(les: Nookiæ):Dansk akustisk gitar-kvartett.
Tabasco:Ukjent Sigøyner-Spansk Worldmusic med ambisjoner.
Jack Daniels: Storband-country fra Nord-USA(Main eller noe)
Stimorol:Svensk 80-talls mainsteam-Rock.

There is a LOL in Lolita.


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.