Tips til jobb?

Mitt oppdrag som prosjektleder i Statoil er snart ved veis ende, og letingen etter noe nytt og meningsfylt har så smått begynt.

Hvis noen har noen gode tips og/eller idéer, håper jeg på en mail eller no' :-)

<em>NeonX</em> sitt bilete

Prøv deg som barista

Prøv deg som barista <3

-------------------------------
Skam deg, du har synthet.


<em>monoton</em> sitt bilete

Pokerproff.

Pokerproff.


Aksjemegler

Aksjemegler.


<em>kriegaffe nr11</em> sitt bilete

Platekompaniet søker folk no

XD

Frå Underskog, har gløymt kor mykje sånt du kan:

Vi trenger et driftig hode som er halvt innovativ/iderik og halvt strukturert. En som er i stand til å se hva som må til – og det som er bortenfor der – og gjøre det. Iom at jeg har postet dette i forumet Programmering forutsetter det altså at du er drivende god innenfor områder som CSS, JS, Flash m.m. Med vi mener jeg Egmont (se nedenfor), som holder til på Majorstua.
Corpinfo:
Egmont står bak ukeblader, magasiner, tegneserier, bøker, film, TV-programmer, drift av kinoer og TV-stasjoner, samt interaktive spill, spillkonsoller og musikk. Egmont har utgivelser i over 30 land, og med 4.400 engasjerte medarbeidere oppnådde Egmont i 2007 en omsetning på 12 milliarder NOK.

~DOBBYYYYYYYYYYYYY~

EDIT: vvv har ikkje Rocco lagt opp?


<em>optimusprime</em> sitt bilete

Fluffer for Rocco....

Fluffer for Rocco....

Reality is boring.


<em>Electro</em> sitt bilete

Hvilken Rocco?

I only do Sifredi


<em>Mallpunk</em> sitt bilete

Min tidligere arbeidsgiver

Min tidligere arbeidsgiver har i alle fall et stort utvalg av ledige stillinger: http://www.opera.com/company/jobs/index-open.dml?dep=all&country=no


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.