Human League-fiasko

I følge Zero magazine ber Romo Night om unnskyldning til publikum etter Human League-konserten. Publikum var ikke særlig forøyd med å betale 300 sek for 40 min med play/singback fra de gamle heltene. Menneskene bak Romo Night innrømmer at de burde ha forhåndsinformert om at bandet ikke skulle spille live og sier også at de nok var litt naive når de trodde at folk ville synes det var moro å se Human League uansett sceneprestasjoner.

Fint med selvinnsikt. Yeah.

<em>Kat</em> sitt bilete

Smaa-dyr kjendis-karaoke, heh

Smaa-dyr kjendis-karaoke, hehe...
Hei, Ida - du burde kikke pa disse herre diskusjonene en gang, mye morro! http://www.livejournal.com/community/liberal/
________________________________
Stop spam: http://spamcop.net/


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Comeback-turneer

Jeg har fått meg en policy på å ikke se band mer enn 20 år etter at de sist hadde noe å fare med. Jeg bestemte meg for å følge den linja etter å ha vært på Sabbath-konsert i Spektrum og måttet gå etter 20 minutter for å ikke få en haug gamle favvislåter ødelagt.

Et hederlig unntak fra dette er faktisk DAF. Comebackskiva deres var faktisk forbausende bra, og sparker livskiten av alle bandene som har forsøkt å plagiere dem.


Hva med RE~TG?

Har du sett noe så tåpelig??? Du burde absolutt skifte avatar etter denne fiaskoen!

http://www.throbbing-gristle.com/tg/retgstatement.html

En god nyhet er at det kommer ny Whitehouse-skive i løpet av året, evt. i '05 hvis det blir trøbbel å fylle ut skiva uten Sotos.


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Du gjør jo merkelige ting he

Du gjør jo merkelige ting hele tiden, likevel har du deg selv som avatar...

Tjihi!


Se der!!!

Nå har jeg en HLR-baby i en betongblokk med spindelvev som avatar. Knips og vips! Dessuten var det øl-pimpende hore-bildet fra Bergen litt for slitent i kantene selv for meg. Gniss :)


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Og jeg har skiftet avatar ogs

Og jeg har skiftet avatar også.

Fine og nye, er vi!


Og for noen

barske og kjekke menner det er snakk om her! Ho-hoooooo... Mangler bare GIRD_09 med nytt nå, så er jo friskus-skvadronen et faktum :)


<em>Gird_09</em> sitt bilete

Jeg har skiftet!

Så det så. Se så matrix jeg er! :D

Just call me Messiah!


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Et annet bra comeback...

... var jo Camouflage, som ga ut Sensor i fjor. En suveren skive! Det er jo ikke så veldig langt fra 20 år siden de var på topp med Love is a Shield og The Great Commandment... så de faller helt klart inn i kategorien din.


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Tja, Canouflage hadde noen nu

Tja, Canouflage hadde noen nusselige låter, men de var aldri noe stort eller viktig band.

De var ikke så mye mer enn en tysk Depeche Mode-kloning med noen av de verste tekstene jeg har hørt. Jeg foreslo en gang for en fyr jeg kjenner som ga ut ei synthblekke at han skulle lage et intervju med Camouflage der han fikk dem til å forklare teksten til The Great Commandment...

Ellers mener jeg ikke nødvendigvis at folk ikke bør få en sjanse etter 20 år, men jeg blir gjerne skeptisk.


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.