Bergen

Hej mina norska synthvänner! Är ganska ny i Bergen by och skall bli här till sommaren 2008. Eftersom jag kommer från Göteborg så är jag bortskämd med ett stort klubbutbud av div EBM, Industri, Electroklubbar m.m. Snälla ni får gärna ge mig ett par bra tips på bra ställen i Bergen. Gärna även säga hej om ni skulle se mig ute. Till vardags bär jag orange jacka. :-D
Tack för all hjälp!

Mvh Kristian :)

<em>Neocrusader</em> sitt bilete

Det eneste vi har her er

Det eneste vi har her er Dominion som har arrangementer en gang i måneden ca.
Du får ta turen på Red 7 nå på fredag og se om du liker deg :)


<em>Sabeltann</em> sitt bilete

Litt synth og slikt

Vi speler litt synth og andre raritetar på Absalong, avhengig av kven som står ved spakene, men fokuset er ikkje på hard og dansbar musikk.


<em>Neocrusader</em> sitt bilete

Jeg retter svaret mitt,

Jeg retter svaret mitt, dominion er ikke det _eneste_ vi har :)


<em>NeonX</em> sitt bilete

Ja, kom kom og hør flott

Ja, kom kom og hør flott musikk på Dominion! Så skal jeg prøve å skjemme deg bort litt med synthbasert musikk på fredag etter konserten også :)

-------------------------------
Gray would be the color, if I had a heart...


fredag den 14.

Hoi, synthmiljøet i Bergen.. Hvilket synthmiljø?? :D
Dominion er vel det ENESTE alternativet innen synth, ebm og indursti. Vi er en koselig liten gjeng synthere, ca 5 stk :D
Men hvis du kan tåle litt mer italo, og synthpop, organiserer de også ganske bra kvelder på Strædet.

Velkommen i alle fall!

Tone


<em>NeonX</em> sitt bilete

Ikke undervurder Bergen

Ikke undervurder Bergen nå.... Jeg vet om ihvertfall 10...

Håper btw du kan spille litt "indursti" for meg en gang ;)

-------------------------------
Gray would be the color, if I had a heart...


Sant, jeg tok vel litt hardt

Sant, jeg tok vel litt hardt i... Vi er vel 15 stk :P
Pluss eventuelt dem som ikke har innsett ennå at synth er bra.


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Indursti er en sjanger jeg

Indursti er en sjanger jeg gjerne skulle satt meg mer inn i, men jeg er litt skeptisk til Fred Durst.


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Du kan jo begynne med dansen

F.eks. et kurs i industrial dance? Det er et fint startpunkt for industrial-genren. :)

http://www.youtube.com/watch?v=Xmm4mKodKk0

Og som du ser, den utøves selv i aristokratiske hjem. :)

---------------------------------------------
* I have counted to infinity. Twice *


<em>monoton</em> sitt bilete

For en merkelig stue.

For en merkelig stue. Må være en amerikaner det der.


<em>komputergirl</em> sitt bilete

ja. ferskt blod til det

ja. ferskt blod til det lille, koselige synthmiljøet vårt.
kom på fredag 14.12 på Inside i andre etasjen i Vaskerelvsmuget fra 22:00. jeg er med og organiserer til jule-Dominion. du skal få en av tannhjul-pepperkakene jeg har laget om du kommer. det er vel litt industrielt :)

one world. one sky.
we live. we die.


<em>German_EBM</em> sitt bilete

ojojOJ!! :-) Vad glad ni

ojojOJ!! :-) Vad glad ni gör mig med alla svar!! Om ni nu bara är 5, 10 eller 15 st i Bergen som likar Synth så måste Ni ju tillhöra norges elit! ;-) Jag kommer dyka upp, men det ser ut som att jag denna fredag är på jobb till sent på kvällen. Kanske, kanske kan jag få fri. *hoppas*
Tack igen för alla snabba svar!

*** I stand alone ***
*** we stand alone ***

down the empty streets head for the seven hills

/German EBM ;)


<em>NeonX</em> sitt bilete

Å jobbe sent er ingen

Å jobbe sent er ingen unnskyldning. Jeg slutter sent selv ;) Om du ikke vet hvor det er, så gi lyd og kan vi slå følge om du slutter rundt samme tid som meg (ca 23:30).

-------------------------------
Gray would be the color, if I had a heart...


<em>German_EBM</em> sitt bilete

*hehe* Jag har lyckats byta

*hehe* Jag har lyckats byta bort min kvällsom skulle slutat 01.00 så jag har jobbat klart redan nu. Lite tråkigt är att jag skall stå på jobb igen i morgon kl 7.
:-/ jaja... Huvudsaken är att jag blir med och får träffa lite härliga människor som likar den bästa musiken! ;-)
Tack, jag har ingen aning vart det är, men kanske finner jag info här på nätet. Kommer nog redan till byn vid 21 tiden. Lite avsaknad av svarta kläder här bara, så det får bli röd skjorta och jeans denna första gång här. :-/ *brrr*

/German EBM ;)


<em>Tollef</em> sitt bilete

Jobber du i reisebyrå,

Jobber du i reisebyrå, eller?


<em>German_EBM</em> sitt bilete

*hahaha* Nej det gör jag

*hahaha* Nej det gör jag inte. Du tänker på bilden va?! Internetcafée i Thailand. :-P

/German EBM ;)


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.