Telefonkiosknummer

Hei,
et lite "rop" om hjelp.
Jeg skal ha samlet så mange telefonnummer til telefonkiosker, som mulig.
Aller aller helst ønsker jeg meg telefonnummer, adresse og i beste fall også GPS-koordinater.
Men bare telefonnummer går også, men da gjerne med en liten beskrivelse av hvor den befinner seg.

Bare de som befinner seg i Norge er interessant. Og bare de som er plassert ut av Telenor.

På forhånd takk til alle som gidder. :-)

<em>Ian</em> sitt bilete

Hepps..

Skal prøve å sjekke nummeret til den som er rett utenfor huset jeg bor i:)

(rett utenfor porten, på venstre side når du går ut..)

---
Bad spellers of the world:

UNTIE!


<em>NeonX</em> sitt bilete

Jeg vet ikke helt om jeg

Jeg vet ikke helt om jeg tør å spørre hvorfor... Men ja.. Hvorfor? Skal skrive ned nr og beskrivelse om jeg klarer å huske det.. O_o

-------------------------------
Gray would be the color, if I had a heart...


<em>greger</em> sitt bilete

Det var denne

Det var denne (forhåpentligvis) endeløse rekken med idéer til kunstprosjekt da. Også var det sånn at frem til tankene er helt utarbeidet, så holder man tingene litt for seg selv. :-)

--
"You were once shoved headfirst through someones vagina,
why are you acting so dignified?"


<em>Karirari</em> sitt bilete

Sig-en din minner meg om

Sig-en din minner meg om trusselen jeg gleder meg til å bruke på mine fremtidige barn: "Nu har du å oppfør dæ, ellers tar æ å stappe dæ tebake dær du kom fra!"

Uslåelig kombinasjon av ydmykelse og intenst ukomfortable bilder i hodet. Jeg kommer til å anse min morsgjerning som grunnleggende mislykket hvis jeg ikke hører minst ett gremmet og desperat lidende "Maaaaaammaaaa!" om dagen.


<em>Zonetripper</em> sitt bilete

Det skal jeg

huske å fortelle barna dine at du har sagt=)

---
"An abysmal ignorance of the mechanics of making music"


<em>Mallpunk</em> sitt bilete

Oh, minner meg om gode(?)

Oh, minner meg om gode(?) gamle dager da ingen hadde mobiltelefon, men alle visste nummeret til de offentlige kioskene i nærheten av der "gjengen" pleide å henge. I mitt tilfelle Torgallmenningen. Da var det å ringe, vente til en tilfeldig person tok telefonen, og spørre "Ser du en jente på ca 15 år med lilla klær, grønn lue og langt lilla hår?" eller "Kan du gi røret til en gutt med veiarbeiderbukse og grønt hår?" Det verste var at det funket utmerket. Jeg fikk stortsett alltid fatt i folk.


<em>elektronika</em> sitt bilete

Og der har du fordelen med

Og der har du fordelen med lett gjenkjennelige venner :)

Kan forresten ikke huske å ha sett en telefonkiosk på år og dag.
-----------------------
Look what I can do!
-----------------------


Hihi!

:)
_________________
Dra meg i barten!


<em>Happiest</em> sitt bilete

Men funker det å ringe til en?

Skulle prøve en telefonkiosk for et par år siden, var vel flatt batteri på moben eller noe, og da var det et spetakkel med kort og annet tøys man måtte ha for å kunne ringe ut. Skulle man ringe tilbake var det et 820 nr som kostet 23 kroner i sekundet, sånn circa. Brukervennligheten var lik null.

I motsetning til i riktig gamle dager, da man hadde flyttet på hybel og skulle ringe hjem til mor og mor ringte opp. På vanlig nummer med vanlige tellerskritt. Jaja. Ble rent nostalgisk, kjenner jeg.

--- Whether you'd be glad, sad or bad, you gotta know that there's fun to be had ---

http://www.elektrostat.com


<em>greger</em> sitt bilete

Det er nå helt vanlige

Det er nå helt vanlige 73-nummer på de jeg har sett her i Trondheim. Og så vidt meg bekjent kan ikke Telenor ta mer for nummer som ikke automatisk viser at de tilhører en gruppe som koster mer.

--
"You were once shoved headfirst through someones vagina,
why are you acting so dignified?"


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.