Outlandish

Bare lurer på hvordan det kan ha seg en av medlemene i det muslimske bandet Outlandish har et kjede med et kors :-o
http://www.kjendis.no/2006/12/05/485085.html

<em>Karirari</em> sitt bilete

Det er bling, bling gjelds

Det er bling, bling gjelds ikke :D


<em>MSP</em> sitt bilete

Eller...

Eller folk som mener at de blir opphisset av armer og derfor ikke kan synge sammen med en bararmet kvinne. Stakkars, stakkars arme forvirrede små... *irritert*

_______________________________________
"Where Zen ends, askicking begins!"


Unnlot å nevne at jeg ble

Unnlot å nevne at jeg ble irritert jeg da, men ble litt små irritert ja :)


<em>bonk</em> sitt bilete

Så usannsynlig

Så usannsynlig teit!
Hahaha!

--------

schnooglipoof


<em>Loulou</em> sitt bilete

Eg har ei fantastisk

Eg har ei fantastisk historie om han som har på seg korset, men eg kan diverre ikkje bruke fleire timar av jobbdagen min på å skrive om det her. Kanskje eg skal blogge ein kveld. Kortversjon: eg traff han "på byen" i Tønsberg (eller var det Fredrikstad), og hadde ein av dei mest fantastiske kranglane med han. Til og med dei to kompisane som han påsto var livvakta og manageren hans berre lo av han. Ahhh....Det var tider, det.


<em>Braxe</em> sitt bilete

Outlandish-møkk

Den dagen Outlandish greier å komponere noe som faktisk er i nærheten av kvalitet, så kan de kanskje begynne å hviske om armene til andre. Inntil den tid kommer, så foreslår jeg at de setter seg på teppet sitt og rett og slett holder kjeft jævlig lenge.

I`ve got a hole in my head and no one to fix it. Gotta straighten my thoughts, I`m thinking too much sick shit.


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.