Hvordan var Kraftverk da?

Som helgepappa med torsdagssamvær fikk jeg desverre ikke overvært åpningen av Kraftverk. Men jeg fikk SMS-rapporter underveis ,fra folk som var der, og fikk vel forståelsen av at musikken var riktig i det minste.

Noen som har lyst til å gi et kort resymè?

<em>elektronika</em> sitt bilete

noen kommentarer her :-)

tror folk er fornøyd

http://synth.no/node/view/266#419

- You're the disease and I'm the cure
(Cobra)


<em>Den-lille-ShabbyAlven</em> sitt bilete

+++

Tror nok folk flest var fornøyd ja. Tror det kan bli et kjempe-bra alternativt til so. Kankje tilogmed bedre? Hvertfall i helgene nå det er masse folk. Blir spennende å se hvordan det vil fungere til ukafylla:) Flere som har uttrykt bekymring for at lokalene blir for store og åpne. Men ingen dom uten en skikkelit test-periode:D


<em>Tollef</em> sitt bilete

Swarteh!

Kraftverk var storveies. Trivdes bedre enn på so what, og håper at stedet holder koken.


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Var bare innom i fem minutter

Var bare innom i fem minutter på vei hjem, hadde vært på et skikkelig trist skue som gjorde meg litt deppa.

Men løkke tel med Kraftverk! Selv må jeg innrømme at jeg var mest imponert over at dere hadde klart å få med dere den autentiske So What-lukta fra Grensen. Lurer på hvordan det gikk til. Fylte Garage den på bokser og sendte den med bud?


<em>elektronika</em> sitt bilete

hmmm

Og selv var jeg jo mest imponert over hvor rent og pent det var der. Men slik er det jo alltid på nye steder. Men hva mener du med So What-lukta? Det lukter jo ofte både røyk og alkohol på de fleste steder der sånt konsumeres i store mengder.


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Mulig det simpelthen bare var

Mulig det simpelthen bare var summen av tett luft, røyk og øl, ja. Som kjent har jeg nærmest hatt utelivsvegring de siste åra, og har kanskje glemt hvordan utelivet lukter.

Et åpent spørsmål til Kraftverk-folket: Skal dere ha konserter der? I så fall: Lyst på en prat?


konserter

Hei. Vi kommer til å ha konserter, men det vil bli lagt mer vekt på kvalitet fremfor hyppighet. Har en del band på ønskelista, og vi tror vi har funnet den rette personen til å ta seg av jobben. Send gjerne forslag etc til oss. Snakkes.


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.