Synthsteder i Oslo

Jeg er relativt ny bruker av stedet, så det er mulig dette er tatt opp før, men altså:
Finnes det noe som helst utested i Oslo som kan kalles et synth-sted? Tenker på et fast sted og ikke en månedlig klubb etc. -Og med "synth-sted" menes selvsagt at de spiller diverse undersjangre av "synth" i speakerne... ;-)

<em>iamkYm</em> sitt bilete

Thanks for nothing Rodriquez

Tyvär.
Det går i arrangementer, noe denne siden er fin til å holde deg oppdetert på:) Så det gjelder å gå på det som er and support your local scene, hehe:p

Skal ha noe på fredag på Spasibar(http://anacondapopshop.moo.no), men det blir i tilegg til synth new wave, electro, batcave og litt sånt. Mish mosh av mye bra^_^

-

"I met you at the post-glitch laptop show / I was impressed, I was impressed / your take on the post-Parka look stood out / I told you about my studio setup."


<em>optimusprime</em> sitt bilete

nope

Hadde det eksistert noen synth-steder i Oslo hadde agent sara scythe sett meg og mine likesinnede her på sida(de som har et sosialt liv) opptil flerfoldige ganger i uka, true alkis som man er...... Kraftverk er vel det nærmeste vi har hatt her i byen.... MEN: Jegvil jegvil jegvil jegvil ha et synth-sted, kan vi ikke bare warpe Slimelight fra London over hit....

Brian. -I am not the Messiah
Crowd: -He is the Messiah, only the true Messiah can deny his existence!


<em>sunjammer</em> sitt bilete

Vel.. Jeg spiller alltids en

Vel.. Jeg spiller alltids en eller to EBM/Synth-ting på Blodklut Lyd (på Blå). Men det kvalifiserer vel ikke Blå til noe særlig synth-sted ;P

- Sunjizamma


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.