Utesteder

<em>myotis</em> sitt bilete

Mir!! tamara, mono, garage, s

Mir!! tamara, mono, garage, spasibar, bar babylon, robinet, crow bar, summit 21, last train.
Och snart öppnar väl rubber chicken i gamla zoolounge lokalet.. det måste jag komma ihåg att sjekke ut..

Det är iaf de ställena jag tycker om
~new shoes~


<em>jonis</em> sitt bilete

I bergen :)

bergen: finnegans, inside, hulen, garage og kvarteret. har jeg med det viktigste da? :P


<em>batcheeba</em> sitt bilete

Shite, shite, shite, shite og

Shite, shite, shite, shite og shite.
har jeg med det viktigste da?

WIELD IT WISELY, AND WIELD IT RUTHLESSLY


<em>jonis</em> sitt bilete

jeg koser meg på finnegans j

jeg koser meg på finnegans jeg :P musikkutvalget på alle stedene er ikke noe å skryte av though.


<em>Strega</em> sitt bilete

Blæh

Du har fått med det viktigste, ja.

Don't confuse having an iron rod stuck up your ass with having a spine


FAEN JEG SAVNER BERGEN!!!

Jeg vil hjem! NÅ! Ikke i juni....NÅ!!!

***** Kaiser Hæggmæn 1 *****
>lysets hersker, mørkets beskytter<


<em>ComaWhite</em> sitt bilete

Hvordan steder er å anbefale

Hvordan steder er å anbefale hvis man vil ha bra musikk som synth og dansegulv?Og det hadde vært et STORT + med 18 års aldersgrense!

Fear me cause Im unnaturaly pink and purple


<em>Itto</em> sitt bilete

Hmm

Hjemme i stua?
ikke noe sånt i oslo nei.. :(
*savne kraftverk*


<em>ComaWhite</em> sitt bilete

åååh jeg savner det stedet

åååh jeg savner det stedet jeg også!!!Hehe jo det er jo hjemmefester,men kjenner nesten INGEN som liker sånn musikk :S

Fear me cause Im unnaturaly pink and purple


<em>iamkYm</em> sitt bilete

Du setter store krav, hehe. J

Du setter store krav, hehe. Jeg foreslår at du heller sparer pengene dine fra Møllers og tar en tur til Tech Noir og de andre opplegga i Sthlm om du er sugen på klubbopplevelser. Koster ikke stort å komme seg dit igrunn. Men jeg regner vel med at du liker noe annen musikk enn bare synth, så følg med i type hva skjer, og fredags bilag i aviser og nett- det er "alltid" et eller annet ålreigt å foreta seg.

Rubber Chicken har allerede åpnet Melinda, mørkt med masse blått og rødt lys og ja, en jævlig stor gummikylling på veggen(foto). nesten litt ubehagelig

- Jæi fæider te grått altså


<em>ComaWhite</em> sitt bilete

Jepp har tenkt på det ofte o

Jepp har tenkt på det ofte og jeg skal på Tech Noir,må bare spare først og det kan ta sin tid:P

Sjekker veldig,men hver gang jeg finner noe så er det så høy aldersgrense.Tror jeg skal prøve å bli kjent med alle oslos dørvakter så kanskje de slipper meg inn:P

Hva med homseutesteder?Jeg og en venninne er veldig nysgjerrig på sånne steder og vil sjekke ut^^

Fear me cause Im unnaturaly pink and purple


<em>iamkYm</em> sitt bilete

Det er stort sett 20 på homs

Det er stort sett 20 på homsesteder også, men det er ikke noe særlig gøy der uansett. - eller, Ovary Action jentene har noe på SinPecado(lesbebar) fra tid til annen da, og de spiller jo bra musikk:) også er det noen andre konsepter som er fram og tilbake, men steder som London er bare bajs.

og egentlig så syntes jeg 80´s(også på Kolingsborg) er bedre enn TN, men det kommer litt ann på hva du er ute etter.

Lykke til som man sier:)

-
Jæi fæider te grått altså


<em>ComaWhite</em> sitt bilete

Tusen takk:) Fear me cau

Tusen takk:)

Fear me cause Im unnaturaly pink and purple


Den melankolske 80-talls synt

Den melankolske 80-talls synthen dukker av og til opp på Cafe Opera i Bergen, på Plastic Fantastic kveldene (men da må du takle at det mikses med 70-talls disko og litt nåtidens elektropop også).

Inside er bra for metall-folka. Legal er en fin pub for de litt mindre svarte.

Nå er Landmark åpnet igjen, med nye eiere, så la oss håpe det vil bli organisert mye kunstnerisk støy og elektronika der i framtiden.

..men ja.. hvem har egentlig tid til å gå ut for tiden? ikke jeg i hvert fall..


<em>ComaWhite</em> sitt bilete

Håpet på noe i Oslo:)

Håpet på noe i Oslo:)

Fear me cause Im unnaturaly pink and purple


I Drammen:

Nada, zip, zilch

-=Ikke mobb barten min!=-


<em>krazycat</em> sitt bilete

Hørte greven ble stengt pga

Hørte greven ble stengt pga ROTTER?
Eww.


Annen årsak:

Innehaver som angriper fulle kunder :D

-=Ikke mobb barten min!=-


<em>krazycat</em> sitt bilete

Hæææ??? Detaljer, takk.

Hæææ???
Detaljer, takk.


Hehehe

Ihvertfall to ganger som jeg har vært der har den meget aggressive/spastiske (dårlig kombinasjon) eieren flydd i synet på fulle byfolk i beste Deerhunter stil. Folk uteblir fra stedet når de ser sånt. Ølen var forøvrig utvannet og de hadde småjenter på 15 år i baren som serverte sprit. I det hele tatt et slett utested :P

-=Ikke mobb barten min!=-


<em>krazycat</em> sitt bilete

Såpass, ja

Dette har jeg ikke fått med meg i det hele tatt.
Stedet hadde andre eiere da jeg flyttet fra byen, så noe sånt så jeg aldri.


<em>teppemann</em> sitt bilete

Greven

hadde jukebox. lite synth, men Nirvana og Jokke gjorde stedet vel verdt å ta en tur innom.


<em>zoot</em> sitt bilete

Drammen

Musikk utvalget på utestedene er ikke noe å skryte av, så vorspielene blir lengre og lengre, Men du får ta deg en tur ut 2. april da er det Strange.

Forresten har du hørt den nye skiva til Mr. Wakeford.


Union, ja.

Stemmer det. De skulle ha en live-dings etterhvert også skjønte jeg. Blir bra tenker jeg :)

Wakeford? Ny skive? Har ikke fått med meg det. Er den noe bra?

-=Ikke mobb barten min!=-


<em>zoot</em> sitt bilete

Drammen

Med ny Wakeford CD, så mener jeg den nye Sol Invictus skiva (The Devil's Steed). Jeg synes den er bra. Han har iallefall kommet mer tilbake på sporet etter den forrige skiva som var et feilskjær.


Drammen..

...er generelt ikke noe å skryte av. Så det ville vært dårlig gjort å forlange at utestedene skulle hanke det inn...

***** Kaiser Hæggmæn 1 *****
>lysets hersker, mørkets beskytter<


<em>teppemann</em> sitt bilete

DØV

ha, om en ukes tid ankommer jeg drammen for å drikke Aass Bayer. savner øllet og Godset, kebaben, Dickens og Kings. håper det blir utepilsvær i påsken :)


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.