Hadet galleblære :(

Nå legger jeg meg, og i morgen bærer det rett på sjukhuset for fjerning av galleblære og ting.. Æchg... Jeg har jo hatt den tingen hele livet :(

Ønsk meg lykke til da *nervøs*

<em>lynch</em> sitt bilete

lykke til!

Hva skjer uten en sånn da?

::: live electro and stuff like that... på TILBAKE TIL FREMTIDEN hver onsdag kl 19-20 på www.clubdecks.se ::: se også i arkivet under electro-mixer-tilbake til fremtiden.


<em>henrik</em> sitt bilete

En gylden anledning

Dette er en gylden anledning til å både få mikka opp og filma mye gugge. Just do it! (og lykke til!)


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Lykke til ja

Husker at bestefattern fikk fjernet den i sin tid. De beskrev operasjonen som "rutinemessig", så jeg antar at du blir å finne igjen her om ikke så altfor lenge. :)

Eneste utfordringen man kan få, såvidt meg bekjent, er at man ikke har ekstrareserver med galle som man kan ha behov for etter inntak av særdeles fete måltider. Det verste som i så tilfelle kan skje er at man får litt hard mage. Så hvis du ciller julemiddagen litt, og ikke fyser for mye etter junkfood på søndager... så kan det vel være at du knapt merker at den ikke er der lenger.

Men det har jo sine kule sider også:
1) Hvis du er heldig får du morfin av anestesilegen. Fete saker. ;) Hvis du er ekstra heldig får du ditto medikamenter i noen dager etter operasjonen også.

2) Etter operasjonen kan si at du er modifisert! :) Sunjammer Version 2.0. Vurderer å fjerne et eller annet selv, for å kunne si det samme.

3) Kanskje du får et kult arr å skryte av? Du vil ikke tro hvor mange historier et arr kan lede til. I enkelt anledninger funker det sågar som sjekketricks. Enten at du er kul ("Arret er et kulehull etter at du reddet verden fra gale terrorister!") eller det vekker omsorginstinktet hos det motsatte kjønn ("Næmmen stakkars deg da... kom og få en kos.. og en pæreis").

4) Hvis du husker det, spør å få beholde den. Ikke mange som har et internt organ lagt på sprit i hylla si, ved siden av cheesy souvernirer og nips. Ekkelt ifølge noen. Eksentrisk og eksklusivt spør du meg. Hvis de påstår at de må sende den til sjekk på et laboratorium, tilby deg å betale returportoen, så kanskje de sender deg den i etterkant.

5) Halsbrann vil ikke være så ille lenger. Magesyre og galle i halsen er som kjent ikke spesielt behagelig. Dette problemet er jo ikke spesielt behagelig etter en lang natt med syrlige drinker, etc. Uten galleblæren går gallen nedover istedetfor oppover. Pretty nice feature - in my opinion. :)

Lykke til


<em>Gird_09</em> sitt bilete

missunelsen stiger

Nå fikk jeg også lyst til å fjerne noe. Jeg regner med at de to tennen jeg har trukket ikke teller?

§01 - Sitron er bedre enn vannmelon!
§02 - Plommekake er bedre enn ostekake!


<em>VAngst</em> sitt bilete

Kjære bror,

KJære bror.
Kom snart ut og lek.
Jeg har mye spennende på lur til deg.Vi kan knuse smertestillende og røyke deg med bananskall.

There is a LOL in Lolita.


<em>VAngst</em> sitt bilete

Her var det noe tull.

Prøvde å edite den øverste jeg skrev,så kom det bare opp en ny! Jeg trykka edit,ikke reply.
Går det an å slette egne comments?Har jeg oversett noe? Sombody?
There is a LOL in Lolita.


<em>Lunifil</em> sitt bilete

Stakkar... Jeg har aldri fjer

Stakkar... Jeg har aldri fjernet noe, og ønsker deg alt vel! Ikke kom med noen fjollete kommentarer på den ass ;)


<em>sunjammer</em> sitt bilete

back. sort of.

Vel det var jo omtrent like kjipt som jeg trodde det kom til å bli. Føles som om noen har trampa meg i brystet ett døgn, er fullstendig inhabil. Også kommer det sånne kjipe lyder fra brystet mitt når jeg snur meg i senga haha, "brrrrlopp".

Selve sykehusoppholdet var jo komisk nok. Jeg på 22 og masse gamlinger. Hun anestesilegen presterte å døpe meg "hanekammen" og dro salig mange vitser på bekostning av det at jeg lager musikk utelukkende med datamaskin. Er også snålt å bli bedt om å trille sin egen seng ut til operasjonsstua.

Fikk ikke beholde tingen, da den blir sendt for testing (kreft blant annet), men jeg fikk beholde gallesteinene de fant i den : blodige helvete. Jeg hater de steinene så intenst. Jeg vurderer å brenne dem i ett eller annet lovecraftiansk rituale.

Nå skal jeg ligge og vegetere og knaske smertestillende, hurra :) og spille pokemon seff.


<em>elektronika</em> sitt bilete

god bedring!

husk å ta opp lydene fra brystet.. alle bra lyder kan brukes i bra musikk.

"you & me - eternity"


<em>Divabolica</em> sitt bilete

Nå kan jeg endelig!

fortelle skrekkhistorien til en venninde av meg.
Hun fikk høre at dette var rituneoperasjon, de gjør hundrevis av dem i året. Liten kikkehulls-operasjon, og det var det, lissom. Bortsett fra at hos henne kutte de av HELE gallegangen, og glemte å la det bli igjen en liten bit som de kan sy fast på nærmeste tarm. Jaddah. Resultat: Galle lakk ut i mellomgulvet, så hun holdt på å fortære seg selv fra innsiden! Da de fant ut det etter 3 (!) dager, var hun helt gul! Kødder ikke. Hun gikk og ned 25 kg... Ikke en slankekur man anbefaler (minsket t.o.m. 2 str i sko...) Så nå har hun det heavye krigsarret som går over hele buken. De bare delte henne på midten for å renske ut skiten... Ikke så kult i badesesongen kanskje, men jeg syns hun bare er tøffere enn det hun allerede var. Og jeg er glad for at hun fortsatt er her!

Talentless by choice.


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Ned 2 skostørrelser på 3 dager?

Godt de fant henne før hun forsvant helt da!!! YIKES!!! Etter en måned ville hun jo i teorien vært mindre enn heroinskjekjerringa.


<em>Divabolica</em> sitt bilete

tok jo litt lengre tid da...

Mistet ikke alle 25 kg på tre dager... men fort gikk det. Fordøyelsen hennes funket you ikke så bra på en stund, stakkar.
Men hun så ut som om hun var 100 år minst. Eller da altså gått på heroin en stund...
Men dette var altså et skrækk eksempel! Det går jo bra med hundrevis av andre.

Talentless by choice.


<em>MrBone</em> sitt bilete

Ævv

Jeg har en onkel som var så uheldig å sprekke galleblæra. Gallen spredte seg utover i kroppen, men han trodde at han bare var syk. Han lå i koma i seks måneder i fordi han var treg med å komme seg på sykehuset. Han ble også gul. Og nesten grønsak. Men han har det bra idag.
Fint med sånne historier etter operasjonen hva?


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Hadde ei tante jeg...

Som hadde en betent galleblære. Men allikevel klarte hun ikke å holde seg unna bingoen. En kveld hadde hun usannsynlig vondt, men trasket allikevel avgårde for å gamble sine oppsparte penger på bingobonger.... og i det overfylte lokalet gikk det som det måtte gå. Galleblæren sprakk med en slik kraft at hun blåste alle de 207 pensjonistene i fillebiter. Hele lokalet var ubrukelig etterpå fordi gallen også trakk inn i tapeter, tepper, gipsplater, og ja... u name it.

Har vi skremt Sunjammer nok nå? :)


<em>Divabolica</em> sitt bilete

Knis

Mere!!!!
(Har han blitt gul enda?)
Tipper jeg vet om en som sjekker speilet ofte nå ja..

Talentless by choice.


<em>myotis</em> sitt bilete

lycka til

Jag gjorde det samma ifjol.
hoppas att din gick bättre än min..
~new shoes~


<em>inferno</em> sitt bilete

jøss

søker på google om info på julemat og manglende galleblære og første linken er til synth.no... jaja. Ble fratatt galleblæra mi i høst, no biggy, mye bedre uten enn med:)


<em>Divabolica</em> sitt bilete

Hehe

Akkurat nå ligger pus under kniven for det samme.
Pelsdotten.
Trukke han kommer til å savne den nevnverdig, men tunfisk derimot!

Reality TV is killing me


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.