Analog synth reperasjonstreff juni 2011
Skrive av terjewi fre, 13/05/2011 - 20:19
WintherStormer inviterer til analog synth reparasjons-treff lørdag 18. juni 2011 kl. 10.00 - 17.00 i Oslo.
Ta med dine gamle analoge synthesizer og få hjelp - men meld deg på først!
http://www.wintherstormer.no/reptreff.html


Nye kommentarar
27 veker 2 dagar ago
2 år 2 veker ago
2 år 2 veker ago
6 år 48 veker ago
6 år 50 veker ago
7 år 2 veker ago
7 år 35 veker ago
7 år 39 veker ago
7 år 48 veker ago
8 år 5 veker ago