Det 3. norske analog synth treffet i Oslo
Skrive av terjewi ons, 30/09/2009 - 21:03
WintherStormer inviterer til det 3. analoge synth og synth-DIY-treffet i Oslo lørdag 31. oktober 2009
Alle med interesse og/eller nyskjerrighet knyttet til analoge synther inviteres. Årets spesialitet: Mellotron! Info og påmelding her:
http://www.wintherstormer.no/synthtreff.html


Nye kommentarar
27 veker 5 dagar ago
2 år 3 veker ago
2 år 3 veker ago
6 år 48 veker ago
6 år 50 veker ago
7 år 3 veker ago
7 år 36 veker ago
7 år 39 veker ago
7 år 49 veker ago
8 år 6 veker ago