Elgsjø vinterstid
Submitted by TV Noise on Fri, 12/12/2008 - 00:53
Siden nesten ikke har tid til å gå innom her om dagen, så hiver jeg innom ett bilde inntil får mer fritid ;-)

»
- Login or register to post comments
- Miniatyrbilete


* i solnedgang
Eit nydeleg bilde. No vil eg heim..
~DOBBYYYYYYYYYYYYY~
Vakkert bilde:)
Vakkert bilde:)