Elgsjø vinterstid

Siden nesten ikke har tid til å gå innom her om dagen, så hiver jeg innom ett bilde inntil får mer fritid ;-)

Elgsjø vinterstid
<em>kriegaffe nr11</em>'s picture

* i solnedgang

Eit nydeleg bilde. No vil eg heim..

~DOBBYYYYYYYYYYYYY~


<em>Illsynth</em>'s picture

Vakkert bilde:)

Vakkert bilde:)


Comment viewing options

Select your preferred way to display the comments and click "Save settings" to activate your changes.