The Gene Generation

Akkurat sett The Gene Generation, fra 2007. Visste jo på forhånd at Combichrist har laget mye av soundtracket til den, men ante ikke at de faktisk er med i selve filmen. Kule saker. En halvtime inn i filmen, Get Your Body Beat. :) I en scene fra et utested som jeg absolutt hadde følt meg hjemme på ja.

Forøvrig er filmen "helt ok". Ingen storfilm akkurat, men 4.8/10 på IMDB er representativt for den følelsen jeg satt igjen med. Alle synthere bør uansett se den. Masse fete klær og hårsveiser der ja. :)

http://www.imdb.com/title/tt0438052/

<em>Soulmachine</em> sitt bilete

Har ikke fått sett den enda

Men var det ikke en del VNV nation også med på soundtracket?

Nå går vel folk og venter på Repo da vel?
Hørte produsenten sa det var en kryssning av Wagner, Ramones og NIN. Og med en veldig bred rollebestning med bla folk som Ohgr (skinny puppy), Sarah Brightman og Paris Hilton så blir det i det minste intressant.

Hasj fører til batikk


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Yepp

VNV Nation er med på soundtracket, men ikke med i filmen på samme måte som Combichrist. Kjente iallefall igjen tre CC-låter i filmen; Get Your Body Beat, DNA AM og Red.

-------------------------------------------------
* Forgive me father for I have synth *


<em>Lex</em> sitt bilete

This shit will fuck you up är

This shit will fuck you up är också med, i scenen där en thug blir utsparkad genom ett fönster.


<em>henrik</em> sitt bilete

Gene Generation trailer

Belelomm


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.