Blackfield Festival II 20-21/6 2009

Hej med jer

Hvad siger I til denne festival?

Blackfield Festival II 20-21/6

Confirmed line-up so far:
VNV NATION
ASP
DIARY OF DREAMS
PROJECT PITCHFORK
LETZTE INSTANZ
ZERAPHINE
FAUN
FROZEN PLASMA
DESTROID
STAUBKIND
END OF GREEN
DOPE STARS INC.
KLOQ

Further outstanding acts are to be expected.

This is the line-up for the warm-up-party at the Matrix in Bochum at June, 19th, 2009:
SEABOUND
ABSURD MINDS
SOMAN

Afterwards, a huge party expanded to five different floors with renowned scene DJs will take place.

The II. Blackfield Festival will proceed at the Amphitheatre in Gelsenkirchen on June, 20th and 21st, 2009. Further informations and tickets can be found under these links:
http://www.blackfield-festival.de
&
http://www.myspace.com/blackfieldfestival

The tickets for the complete festival weekend can be purchased for unbeatable €39 until December, 31st, 2008 (after that date, they will cost €49).

See you all at Blackfield 2009!

Your Blackfield Festival Team

<em>Soulmachine</em> sitt bilete

Seabound

Skulle gjerne ha sett Seabound. Noen som har sett dem og er dem bra live?
Lineupen var ikke så ille den. Kan løfte litt på dynen og si jeg har en litt gulity pleasure for Letzte Instanz.

Hasj fører til batikk


<em>elektronika</em> sitt bilete

Jeg synes Seabound er bra

Jeg synes Seabound er bra live! I hvert fall når de gjør Avalost *sukk* De er jo ikke akkurat noe fyrverkeri på scenen, men vokalen er bra, musikken er fin og melodiene inviterer både til trivelig nynning og allsang.

-----------------------
Look what I can do!
-----------------------


<em>Bariuz</em> sitt bilete

Seabound

Seabound er knall. Dyp og fengende musikk med en av scenens beste vokalister :-)

Meeeen har ikke sett de live.
--------------------------------------------------------------
www.code64.se
www.blackcomedy.net
www.myspace.com/protostarspace
www.myspace.com/bariuz
www.myspace.com/cyberdyneclub
--------------------------------------------------------------


<em>Morgan</em> sitt bilete

Yepp

- ville faktisk heller vært på "warm-up-party at the Matrix" enn på resten...


<em>elektronika</em> sitt bilete

enig! -----------------------

enig!

-----------------------
Look what I can do!
-----------------------


Anbefales

Har vært på Blackfield nummero uno i år og kan egentlig bare anbefale å dra (fremfor WGT som er bare tull!). Det er en fin liten festival med bare en scene (siden det er amfiteater kan man sitte på sånne svære steintrapper og høre/se på bandet), god matutvalg (kebab, pizza, pannekaker, is, bratwurst, steak...) og muligheter til å kjøpe ting og tang (ikke for dyrt heller)...Anbefales til alle musikkglade mennesker og spesielt de som ikke gidder å stresse på festivaler eller løpe fra en scene til en annen for å rekke 5 min av bandet man egentlig hadde lyst til å se.


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.