Synth.no flytter

Som nevnt tidligere, så skal synth.no få ny hardware. I det jeg endelig skulle gjennomføre migreringa, fikk jeg greie på at synth må flyttes. Gratisplassen der maskina har stått trygt og godt, skal avvikles. Dette er bajs. De nærmeste ukene skal dermed synth stå i maskinrommet på jobben, men derfra må den ut innen 1. oktober. Bajs igjen. Og sånn for å smøre bajs på bajsen, så gikk akkurat hovedkortet til nye synth fløyten. Ingenting er som å hive penger ut vinduet.

Men altså. Steg 1 blir å flytte maskina, og dette skjer i morgen, tirsdag 9. september, fra klokka 17. Synth.no vil være utilgjengelig det meste av kvelden.

<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Du skal bare vite at noen av

Du skal bare vite at noen av oss virkelig setter pris på at du orker å holde synth.no i gang!

--------------

"Meesa all sparkly-glowy!"

http://www.youtube.com/watch?v=3UyVmioeEHg


<em>Neocrusader</em> sitt bilete

"Og sånn for å smøre bajs

"Og sånn for å smøre bajs på bajsen"

Du reddet dagen min med den kommetaren, henrik!

Og det var leit å høre at du må stresse så mye for å holde synth.no oppe. Lykke til!


<em>Divabolica</em> sitt bilete

*smooch*

Fra barteby.
Flinke.

-----
Fine purveyor of madness since 1971
(I wish I could say: "by Royal appointment", but that slot has already been filled. Twice.)


<em>Tollef</em> sitt bilete

Trist med nedetid, men kjekt

Trist med nedetid, men kjekt at du tar ansvar for vårt velvære på synth. Det er sikkert flere som kan være villige til å hoste opp et par kroner til å dekke det hovedkortet. Eller skal vi bare spanse en øl neste gang vi ser deg på byen?


<em>Electro</em> sitt bilete

Hvis ALLE registrerte på synth.no påspanderer Henrik 1 øl...

...på SAMME kvelden, skal jeg definitivt ta med IXUS'en. Utfallet ville definitivt ha blitt ett av de mest minneverdige øyblikkene i Oslo-synthernes historie - uten synth-spillende artister involvert :-D


<em>bonk</em> sitt bilete

Jah

Jeg spanderer gjerne en pils på Henrik, og kan tenke meg alle andre jeg kjenner som også har møtt ham gledelig gjør det samme. Synth.no er superfantastic og hverdagen hadde ikke helt vært det samme uten. Kanskje tilnærma det samme, men jeg hadde følt et savn. Om jeg aldri hadde visst hva synth.no var hadde jeg sikkert følt at det var noe som manglet i livet mitt uten å helt kunne sette ord på det. Sånn bare for å ha det på det rene.

--------

Schnooglipoof


<em>Tollef</em> sitt bilete

Jeg tror det med å spandere

Jeg tror det med å spandere pils var en god idé, så kan vi kanskje etterhvert få tilbakemelding fra Hunk om han klarer å huske hvor mange det har blitt ;-)


<em>henrik</em> sitt bilete

Jeg tror

Jeg tror jeg kommer til å miste tellinga etter 10-12 øl. Men hvis noen er i donasjonshumør så er det ei lenke nederst til høyre. Jeg kan også anbefale f.eks Plan Norge og Fattighuset, de trenger det sikkert mer enn meg.
--
«You might be a King or a little street sweeper, but sooner or later you dance with the Reaper!»


<em>bonk</em> sitt bilete

Så du blir gladere om vi

Så du blir gladere om vi putter inn 45 kr (average ølpris på utested) på kontoen enn om vi putter øl i magen din?

--------

Schnooglipoof


<em>henrik</em> sitt bilete

kr

Øl er veldig kos, men synth koster grunker og gryn å drive. Så jeg holder en knapp på synth.no-kontoen, egentlig. (Bah, jeg er dritkjedelig.)
--
«You might be a King or a little street sweeper, but sooner or later you dance with the Reaper!»


<em>monoton</em> sitt bilete

Henrik skal få en øl av

Henrik skal få en øl av meg også, men ikke på Aker brygge! Hører du det!!!??


<em>kriegaffe nr11</em> sitt bilete

oh...

NOOOOOOOO00000000ooooooooooooooooooo.....

~DOBBYYYYYYYYYYYYY~


<em>komputergirl</em> sitt bilete

ja, dette var riktig så

ja, dette var riktig så leit å høre. Jeg har som regel ikke mer enn 45 kroner i lommeboken, så neste gang jeg ser deg kan du få velge om du vil sette dem inn på synth.no-konto eller om du vil ha en øl. Du er flinkis!

http://miss-antrop.blogspot.com/
www.bloodline-industries.blogspot.com


<em>Tollef</em> sitt bilete

Oppe igjen!

Flinke Henrik!


<em>Neocrusader</em> sitt bilete

Gratulerer! Engler

Gratulerer! Engler kopulerer!


Synth.no

Flinke Henrik, ja! :)


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.