Takk til alle som kom på lørdag!

Hei folkens

En stor takk til alle som kom på lørdag. Takk for gaver, takk for oppmerksomhet og ikke minst takk for fremmøte. Virkelig hyggelig at så mange kom og gjorde dette til en superkveld for oss. :)

Takk til In Vein, som leverte en helt suveren konsert! Hurra! Takk til Tyske Ludder som leverte et skikkelig tungt synth-innslag. Jeg var veldig spent på hvordan ikke-synth-vennene mine ville ta imot dette, men tror det gikk veldig fint altså. hehe. :)

Jeg kan iallefall for min egen del si at jeg smiler fortsatt, selv om jeg var supersliten hele søndag. :)

<em>henrik</em> sitt bilete

Stas!

Det var stas! Dere burde bli 40 oftere!


<em>monoton</em> sitt bilete

Artig kveld :)

Artig kveld :)


<em>Morgan</em> sitt bilete

Var en veldig koselig kveld!

Var en veldig koselig kveld, som vi aldri vil glemme! Tror alle som var der er enige i dét!


<em>komputergirl</em> sitt bilete

Ja, dette var virkelig stas!

Ja, dette var virkelig stas! Alltid koselig å finne en annledning til å treffe kjentfolk i Oslo. Koste meg masse og var temmelig sliten på søndag da jeg kom hjem til Bergen igjen :)

http://miss-antrop.blogspot.com/
www.bloodline-industries.blogspot.com


<em>Baetylos</em> sitt bilete

Kos!

Fabelaktig kveld :)

--
"Why does it hurt when my heart misses the beat?"

www.thisfadingdream.com | www.gothamnights.com | www.kjetter.com | www.elektrostat.com


<em>Neocrusader</em> sitt bilete

Jeg hadde makspuls på 191

Jeg hadde makspuls på 191 da jeg var ute og jogget i sted.
Et sikkert tegn på at det har vært en fantastisk helg!
Jeg synes definitivt dere burde fylle 40 oftere.


<em>bonk</em> sitt bilete

Det var kjempegøy! Og det

Det var kjempegøy!
Og det er faen meg ikke rart du var sliten på søndagen :P

*f9z*

--------

Schnooglipoof


<em>Happiest</em> sitt bilete

Ja, takk til alle! :D

Og nei, vi kan ikke fylle 40 flere ganger, har egentlig ikke vært helt meg selv igjen før i dag! Helt knekt.

Både In Vein og Tyske Ludder var helt fantastiske, men sistnevnte ble i noe hardeste laget for pastellfolka fikk jeg vite (dvs min bror). :) Men de koste seg likevel! Og jeg smiler ennå jeg også...

--- Whether you'd be glad, sad or bad, you gotta know that there's fun to be had ---

http://www.elektrostat.com


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Beklager det, på det sterkeste

Det var slett ikke meningen å pushe spritdrinker som om en ny forbudsperiode var nært forestående. Hmmmm... eller jo, det var vel egentlig akkurat det som var intensjonen. :) *evil grin*

-------------------------------------------------
* Forgive me father for I have synth *


<em>Happiest</em> sitt bilete

Slem er du. ;P

Mohahaaa... Var ingen som blånektet, akkurat? Var det vel?

--- Whether you'd be glad, sad or bad, you gotta know that there's fun to be had ---

http://www.elektrostat.com


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Nop, folk var svært velvillige

Jeg blir vel ikke anmeldt for tvungen skjenking akkurat nei. :)

-------------------------------------------------
* Forgive me father for I have synth *


<em>Soulmachine</em> sitt bilete

Syk unge

Skulle så gjerne ha vært der, har gave til begge og greier som dere får ved neste anledning. Men når man har barn må man av og til gjøre hurtige forandringer i planene

Hasj fører til batikk


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.