Neimen så trivelig!

Visste ikke at det fantes en egen synth-side i Norge.. Håper det er noen vintage-synth-fans her og ikke bare sånne ny-motens fjase-plast-synth-fans..
Noen som har en prophet 5 til salgs forresten?

0.0

:)

_________________
Dra meg i barten!


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Gammel synth? Nevah!

Her inne er det bare en ting som gjelder; unge puppemodeller som fronter en trance-versjon av en eller annen gammel låt.

Akkurat nå er det denne som gjelder:

http://www.infernal.dk/uk/index_uk.htm

Selv om vi ikke helt klarer å finne ut om refrenget er en ny låt eller ikke. Noen her inne tror at det er fra en eller annen gammel låt, men vi finner ikke ut hvilken.

---------------------------------------------
* I have counted to infinity. Twice *


<em>Gird_09</em> sitt bilete

jo jøss

Jeg digger både Emmerson, Lake and Palmer og Yes jeg da.... :)
___________
Now I'm breathing the breath of god,
And the cold wind cleans my mind.


<em>batcheeba</em> sitt bilete

;)

Velkommen til sarkasmens høyborg.

-One must still have chaos in oneself to be able to give birth to a dancing star.


SPK "Metal Dance"

Plutselig fikk jeg lyst til å lage en industriell utgave av den. Merkelige greier det der ;).
Synd de ikke gadd å gjøre det sjæl!
_________________
Dra meg i barten!


<em>batcheeba</em> sitt bilete

Don't keep me waiting! -One

Don't keep me waiting!

-One must still have chaos in oneself to be able to give birth to a dancing star.


Aff..

Skulle ikke ha sagt det nei. Hører heller på Kylie Minoise enn den driten der :) - "Beruftverböt" derimot, det er saker det !

_________________
Dra meg i barten!


<em>Soulmachine</em> sitt bilete

Hei og velkommen. Håper

Hei og velkommen. Håper snart det kommer skive fra den fronten også? Den gir meg noen herlige Tangerine dream vibber. Kanskje spesielt Pink years.

Hasj fører til batikk


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.