black sheep bææææ

fantastisk dårlig film!

http://www.blacksheep-themovie.com/BlackSheep.aspx

det er lenge siden jeg har vært på en film hvor såpass mange (hele 8 personer!) forlater kinosalen under filmen

men alikevel, vi koste oss masse

vel verdt hvis du vil ha en god latter... masse med flau nyzealandsk humor, dårlig skuespill, latterlig dårlig plot, til tider dårlige effekter, men alikevel fantastisk mye moro :-)

vel verdt en tur på kinoen hvis du er glad i splætter

<em>Martepus</em> sitt bilete

Jepp!

Den er ekstremt dårlig, men jeg lo godt en gang eller to...


<em>Karirari</em> sitt bilete

Enkelte sjangre er det

Enkelte sjangre er det utrolig viktig å justere forventningene i forhold til. Når det gjelder Black Sheep ville jeg faktisk blitt skuffa om den hadde vært for bra. Rølp, dårlig humor og idiotiske konsepter vil jeg ha! Og hurra, det ser ut som om den kommer til å innfri :)

I samme leia kan jeg helhjertet anbefale den teite isdanserfilmen jeg ikke husker hva heter - den er nemlig nøyaktig det den gir seg ut for, en skikkelig teit komedie med homoerotiske under-, over- og mellomtoner. Jeg hadde det kjempegøy, fordi det var nøyaktig det jeg ville se :)


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Dette er splatter

Den skal være dårlig. Men den skal også være full av SPLATTER! Jeg har forstått det slik at det er ikke nok splatter i den. Ikke som i Braindead, etc. Og da blir det en splatterfilm uten nok splatter. Som sjokolademelk med for lite O'Boy i. USJ!

---------------------------------------------
* I have counted to infinity. Twice *


<em>Karirari</em> sitt bilete

Jeg gikk hen og fikk

Jeg gikk hen og fikk mareritt av the Host, jeg! Og den er jo IKKE skummel. Eller, man hopper i stolen et par ganger, som seg hør og bør, men ikke marerittskummel. Typisk meg, den ene gangen jeg noensinne har fått mareritt etter en skrekkfilm, har den ikke vært særlig skremmende... Marerittet var overlegent skumlere. Og billigere! :D Men påfallende lite popcorn. Sikkert like greit.


<em>Martepus</em> sitt bilete

Det er sant. Det burde vært

Det er sant. Det burde vært ennå flere innvoller og den slags på upassende steder. Med tilhørende lydeffekter.


<em>Lex</em> sitt bilete

Haha jag såg den för

Haha jag såg den för länge sedan, när den var en work in progress. D.v.s att den saknade bakrgrundsmusik, ljud- och grafiska effekter och sånt (visserligen tror jag inte det spelade så stor roll :P), men kul var den definitivt! Speciellt fåret som kör bilen nedför ett stup. :P


<em>Zonetripper</em> sitt bilete

Fin film

Kan ikke si annet enn at jeg likte denne kjempegodt. Jeg lo stort sett gjennom hele seansen, og salen brøt ut i spontan applaus da en japaner fikk revet ut innvollene sine. Deilig å få bekreftet alle fordommene mine mot sauer på en gang.

---
"An abysmal ignorance of the mechanics of making music"


<em>Soulmachine</em> sitt bilete

von Stauffenberg

Den er nok helt sikkert bedre en den nye Tom Curise filmen der han skal spille Claus von Stauffenberg. Ser allerede for meg hvor jævlig den filmen blir.

Hasj fører til batikk


<em>Karirari</em> sitt bilete

Den skal jeg ha penger for

Den skal jeg ha penger for å se.


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Jeg har den første filmen

Jeg har den første filmen om attentatet mot Hitler. Den er faktisk ganske bra, Stauffenberg er vanvittig tøff i den.

------------------

While the Rose blows along the River Brink,
With old Khayyam and ruby vintage drink:
And when the Angel with his darker Draught
Draws up to Thee – take that, and do not shrink.

(Omar Khayyam)


<em>Karirari</em> sitt bilete

Ja absolutt, fjern Tom

Ja absolutt, fjern Tom Cruise fra ligninga, og hele konseptet blir straks mer appelerende. Når er den fra?


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

1955

1955. http://imdb.com/title/tt0048040/

Noen historikere mener at den er litt for glorifiserende, men den må nesten ses som et ledd i tysk nasjonsbygging etter krigen.

------------------

While the Rose blows along the River Brink,
With old Khayyam and ruby vintage drink:
And when the Angel with his darker Draught
Draws up to Thee – take that, and do not shrink.

(Omar Khayyam)


<em>Soulmachine</em> sitt bilete

Men er det noe tyskerene kan

Men er det noe tyskerene kan så er det å lage filmer om andre verdenskrig.

Hasj fører til batikk


<em>DarkShark</em> sitt bilete

ooo

gleder meg til denne på kino. noen som vet når den går i gang? alle dere her som har sett den har vel sikkert lastet ned. filmer som dette må jo sees på en big-screen da, ellers er det vel hverken skremmende eller morsomt? er uansett litt redd for sauer, og har sånn sett en følelse av at denne filmen er fet.

har forøvrig heller ikke sett HOST enda, men den kommer vel neppe på kino..??


<em>Karirari</em> sitt bilete

Pessimist :P


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.