kom alle sammen bli med

på åpent informasjonsmøte halv seks onsdag i scientologikirka i prinsensgt? de har en masjin som måler sjela di. kmon, hvis vi holder oss samla og holder oss unna pausematen kommer vi oss sikkert trygt hjem igjen. hadde vært kult å se hva dem driver med ass.hver onsdag ere.

<em>Morgan</em> sitt bilete

Hvis

Hvis du får med Jarle skal jeg bli med og se om maskinen deres er noe tess. Kunne kanskje vært gøy... I mellomtiden kan du se på denne :)


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

E-meteret er bare en dårlig

E-meteret er bare en dårlig løgndetektor. Dersom du er nysgjerrig på Scientologikirken, kan jeg anbefale den norske nettsiden xenu.net.

----

Where speech will not succeed,
It is better to be silent

- Guru Nanak Dev


<em>Gird_09</em> sitt bilete

xenu

Jeg fniser bare jeg hører det navnet.
De kunne like gjerne tilbedt Darth Vader og Spock, sånn som jeg gjør.

Også tror jeg ikke du kan bruke e-meteret til løgndeteksjon faktisk. Jeg tror de målingene er ganske så tilfeldige.

___________
"I believe in free everything."


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Derav formuleringen "dårlig

Derav formuleringen "dårlig løgndetektor". Men løgndetektorer er jo omstridte greier i seg selv.

Denne Rolling Stone-artikkelen var faktisk ganske bra: http://www.rollingstone.com/politics/story/9363363/inside_scientology?rn...

----

Where speech will not succeed,
It is better to be silent

- Guru Nanak Dev


<em>rabiatius</em> sitt bilete

Teknisk sett har den vel mer

Teknisk sett har den vel mer til felles med et multimeter enn en løgndetektor?

---
-What's the difference between Jedi and Ninjas?
- Jedi are tucked away safely in your DVDs. Ninjas are standing right behind you. Seriously. (askaninja)


<em>bonk</em> sitt bilete

Den slutta jo aldri!! Tenk

Den slutta jo aldri!!

Tenk så gøy å tro på det en sci-fi forfatter skrev en gang på 50 tallet. Tenk så deilig å være så lettlurt!
Nå er jo jeg og ganske lettlurt, men det finnes grenser.

--------

schnooglipoof


<em>MSP</em> sitt bilete

Med fare for å bli upopulær...

(Akkurat som jeg bryr meg om det...)

L. RON HUBBARDs etterfølgere = lettlurte!

La meg gjette... tinfoil hat?

_______________________________________
"Where Zen ends, askicking begins!"


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Scientologer

Statistisk sett er det nok liten sjans for å bli upopulær ved å kritisere scientologer. Potensialet er nok langt større dersom man for eksempel forsvarer deres religionsfrihet, slik folk jeg kjenner har gjort (og som jeg gjerne gjør selv også).

----

Where speech will not succeed,
It is better to be silent

- Guru Nanak Dev


<em>efredith</em> sitt bilete

Å mitt hode er et hus....tittentei

Lurer på hva de hadde fått ut av folka her på forumet egentlig. Onsdagspilsen på sci-kjærka?
-Sa han mens han tørket seg rundt munnen med et glis.


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Tja, må faktisk si jeg

Tja, må faktisk si jeg synes scientologien er en ganske kreativ religiøs nyvinning, jeg. En kløktig kombinasjon av UFO-religiøsitet, gnostisisme og terapikultus. Problemet (utover de problemene jeg som humanist alltid har med åpenbarte "sannheter" osv) er hvordan den i praksis kjører folk på dunken.

Tror faktisk synth.no-folk er midt i målgruppa; over gjennomsnitts utdannede, interesserte og engasjerte i saker og ting, positivt forhold til teknologiske dippedutter.

----

Where speech will not succeed,
It is better to be silent

- Guru Nanak Dev


<em>Gird_09</em> sitt bilete

For ikke å si gullible as

For ikke å si gullible as hell....

"Hva? Er -insert futurepop/endzeit band- da shit sier du? Skikkelig industrielt og mørkt? Ok, det duger!" *kjøper flere skiver*
___________
"I believe in free everything."


<em>elektronika</em> sitt bilete

*fniiiis* -------------------

*fniiiis*

-----------------------
Look what I can do!
-----------------------


<em>rabiatius</em> sitt bilete

... mens enkelte andre igjen

... mens enkelte andre igjen er i en evig trassalder og har bestemt seg for at det eneste som kan gå an å høre på er lyden av metallskrot på vei inn i smelteovn :P

---
-What's the difference between Jedi and Ninjas?
- Jedi are tucked away safely in your DVDs. Ninjas are standing right behind you. Seriously. (askaninja)


<em>batcheeba</em> sitt bilete

ØYH! Jeg liker lyden av

ØYH!
Jeg liker lyden av metallskrot på vei _ut_ av en smelteovn og :D

-Som i en veldig tunnel klinger lyden
av mine skritt imellem vegg og vegg-
R.Nilsen


<em>etteM</em> sitt bilete

målte sjela mi idag, jeg,

målte sjela mi idag, jeg, med et par avisolerte ledninger og et voltmeter,og hvis prinsippet er det samme, får man til en hvis grad høyere score jo hardere man klemmer, så de målingene kommer til å gå igjennom taket,ass. antageligvis blir jeg den nye messiasen demses.

men assa ææærlig talt, skadre la meg gå aleine? kom igjen a. det eneste jeg har til mitt motverge er at jeg er blakk, ass, og forøvrig er jeg en jævlig svak sjel.

Herregud, ikke kom og si at jeg har blitt sci-ento-looog.
jeg som ga helt faen, var den værste av dere alle.
dere slo vel ikke dem siste spikra i min kiste?
jeg kødda ikke når jeg sa jeg hadde mista mine baller.

Kom i, kom i
Kom igjen, kom igjen, kom igjen, kom igjen, kom igjen, kom igjen
Kom igjen, kom igjen, kom igjen, kom igjen


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Jeg tok Scientologenes

Jeg tok Scientologenes tester en gang da jeg var gymaniast - altså en gang mellom Kritt og Tertiær. Det var ikke noe moro, og jeg forsøker å ha minst mulig å gjøre med dem. De gjør nemlig helt sinnsyke ting mot kritikere, jfr. Hubbards "fair game"-policy.

Hvis du vil ha en religiøs opplevelse utenom det vanlige, vil jeg anbefale hindutempelet i Slemmestad (buss) eller Ammerud (bane), eller sikhenes gurdwara på Alnabru (buss, og du får super mat!) Moskeen i Åkerbergveien er også en opplevelse. Eller, hvis du har sans for mystikk, finnes det flere ortodokse menigheter her i byen.

----

Where speech will not succeed,
It is better to be silent

- Guru Nanak Dev


<em>Soulmachine</em> sitt bilete

Ja, det er nesten litt flaut

Ja, det er nesten litt flaut å innrømme, men det er vært å ta turen bare på grunn av maten.

Hasj fører til batikk


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Knallmorsom Scientologi-parodi

http://www.youtube.com/watch?v=1SyHLXvqPdY&mode=related&search=

Denne er fra Millennium-serien. Jeg lo meg halvt i hjel da jeg så denne første gang.

----

Where speech will not succeed,
It is better to be silent

- Guru Nanak Dev


<em>etteM</em> sitt bilete

hahaha " ..critics were

hahaha
" ..critics were quickly silenced, either by liable suits or by what Selphosophics call "knock knock,Zuum Zuum -Affirmations". There were even some internal critisism,and if a member continued his complaints, he was deemed a RatThinkowitz and was excommunicated from Selphosophy."

-så jævlig bra.

noen fortalte meg at sønnen til han hubbard hadde sagt at faren hadde fortalt ham atn sku tjene seg søkkrik på verdens største scam.

men jeg mener fremdeles at vi sku dratt og sjekka dem ut, ass. du er med, morgan? blir neste onsdag da, ikke denna.


<em>Morgan</em> sitt bilete

- og så kan vi

- og så kan vi prøve å få med dem på Maiden etterpå...


<em>rabiatius</em> sitt bilete

Hang en del i

Hang en del i Krishnatempelet nede ved Frognerparken i yngre, og mer vegetariske dager. Der hadde de åpent for framandfolk hver søndag, og klarte man å komme seg gjennom 20 minutter med chanting og et halvtimes mer eller mindre psykotisk foredrag, ble det servert veganermat som fikk jorda til å skjelve. Også verdt å få med seg om ikke de har lagt det på hylla.

---
-What's the difference between Jedi and Ninjas?
- Jedi are tucked away safely in your DVDs. Ninjas are standing right behind you. Seriously. (askaninja)


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Krishna

Den eiendommen er solgt for lenge siden.

Krishnaene er sjelden veganere, forresten. Vedaene anbefaler melk som den perfekte matvaren for åndelig bevissthet. Så tenk deg hvor åndelig bevisste kalver må være, ikke rart kyr er hellige!

----

Where speech will not succeed,
It is better to be silent

- Guru Nanak Dev


<em>Soulmachine</em> sitt bilete

Er det nå jeg skal nevne

Er det nå jeg skal nevne låta til hardcore bandet The power and the glory: Is sperm vegan?

Hasj fører til batikk


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Frekke, frekke

Frekke, frekke mann!

:d

----

Where speech will not succeed,
It is better to be silent

- Guru Nanak Dev


<em>Gird_09</em> sitt bilete

vaskemaskin

For ikke å si vaskemaskinen min som sentrifugerer på 1400 rpm. Det er bedre enn hele discografien til depeche mode og apop tilsammen.
___________
"I believe in free everything."


<em>Soulmachine</em> sitt bilete

En gammal salger

Og her er lyden av Gird som reparerer vaskemaskinen:
http://www.geocities.com/jimbomania_76_2000/vaskemaskin.html

Hasj fører til batikk


<em>Gird_09</em> sitt bilete

Bah!

Den funket ikke....
Jeg begynnte å lure, siden den forrige vaskemaskinen her tok kvelden for snart et år siden. Men jeg forsøkte altså ikke å reparere den.

___________
"I believe in free everything."


<em>Soulmachine</em> sitt bilete

Ok nytt

Ok nytt forsøk
http://home.c2i.net/frankhan/vaskemaskin.htm

Klikk på wavfilen

Hasj fører til batikk


<em>Gird_09</em> sitt bilete

Altså....

Det er vel snarere min stil å klage over primitiv teknologi fra det 21. århundre...
Og, når jeg banner så fniser folk av meg.
Jeg kan ikke lenger banne med troverdighet.
Når jeg sier "helvete, satan!" Så ser man rart på meg og spør hvorfor jeg ikke sier "dette var høyst beklagelig, nå er jeg lettere opprømt" som forventet. :D

Men gud så glad jeg er for at jeg slipper å bli kjendis pga min tekniske imkompetanse. Den er jo ille nok i utgangspunktet. I eldre tider gjemte jeg meg under en dyne for å skru på lamper igjen etter jeg hadde skiftet lyspære, fordi jeg simpelthen var bombesikker på at tingen skulle eksplodere. Jeg er så redd for elektrisitet og maskiner at jeg burde vært neo-luddite. :D

___________
"I believe in free everything."


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.