Bilder fra Elektrostat 2006
Skrive av greger ons, 22/11/2006 - 00:56
http://gallery.synth.no/osf2006-greger
Da er endel av mine bilder fra årets ELektrostat lagt ut.
:)
Hmm.. Jeg var på elektrostat altså...
Men atter en bildeserie har jeg helt klart å gjemme meg for fotografen, selv om jeg så han opptil flere ganger;)
"Pzy has a mind that ticks like a clock and, like a clock, it regularly goes cuckoo."
- www.melsom.be -
Ikke noe bilde av meg heller.
Det pleier ikke være det :( På tross av at det er masse bilder av folk jeg pratet med. Enten så er det ingen som liker meg (paranoid) eller kanskje det har sammenheng med at jeg alltid løper rundt som en hodeløs høne ;o)
Ida, hvor har du gjort av det fine bildet du tok av meg? Jeg trenger å bytte ut det bildet mitt her. Er veldig lei av det stygge tre år gamle fyllebilde med enorm dobelthake som jeg har her nå.
Ian, skal vi gjøre en avtale om å kaste oss forran alle kameraer på Danmarksturen? ;O) Du skal være med på den ikke sant? Jeg hørte til og med rykter om at vi skal dele lugar =o
Ja til linselusing på danmarkstur!
Det høres ut som en knallplan.
Jeg skal på danmarkstur til helgen ja, og gleder meg bra:) Det gjør barskapet mitt også. trenger litt påfyll av taxfreevarer i det nå.
Har hørt rykter i lugarretning jeg også ja:)
"Pzy has a mind that ticks like a clock and, like a clock, it regularly goes cuckoo."
- www.melsom.be -
jeg har sagt det før og
jeg har sagt det før og sier det igjen.
Grønn crin og industrial goggles.. NEI NEI NEI NEI. hvis ikke motepolitiet har tatt dem enda er det faen meg på tide snart!
Der var det mange bra
Der var det mange bra bilder!
-----------------------
Look what I can do!
-----------------------
Många bilder...
Får se på dem nær jag kommer hem. Någonstans borde jag ju finnas med...
Kjempefine bilder Greger!
Kjempefine bilder Greger! Flink fotograf:)
C:\DOS
C:\DOS\run
run\DOS\run!
Og så pene piker det var
Og så pene piker det var på dem! :P
Og du!
Dette bildet av deg:
http://gallery.synth.no/osf2006-greger/DSC_6666
herlig!
~ We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars
Haha, det er slik jeg ser ut
Haha, det er slik jeg ser ut naar jeg desperat proever aa drepe en haug med mennesker:) Jeg knertet den nette sum av..null. (Men jeg fikk til tre andre gangen jeg proevde, jeg lover!) Jeg tror kanskje ikke soldat er jobben for meg, selv ikke dataspillsoldat..
C:\DOS
C:\DOS\run
run\DOS\run!
Jeg klarte EN! :D
Jeg klarte EN! :D
Man kunne jo sette
Man kunne jo sette vanskelighet på amøbe omtrent da, men fortsatt vanskelig....
I am Lucy Liu! Give me your spines!
Jeg kunne kanskje greid meg
Jeg kunne kanskje greid meg på tøffeldyrnivå.
veldig bra bilder!
veldig bra bilder!
Flotte bilder, som alltid!
Flotte bilder, som alltid! :-D
---
produced by bumlover@gmail.com
Mye fine bilder! Og så
Mye fine bilder! Og så mange! Men det ska værre sakt at det er siste gang jeg pynter meg på OSF,for det er ingen som putter det på film.
Colour me transparent!
Lebenschmertz naturelle.
Ta-dah!
Ta-dah!
-----------------------
Look what I can do!
-----------------------
Steike..
Her skroller man igjennom bilder og regner med at ikke noe dukker opp...og hva finner man?
Et faktisk bra bilde av en selv i selskap. Som jeg alltid har sagt. Bare ta bilder av meg når jeg ikke vet! :D
Gauls! We have nothing to fear; except perhaps that the sky may fall
on our heads tomorrow. But as we all know, tomorrow never comes!!
-- Adventures of Asterix.
3 offisielle fotografer gjenstår....
Dere som savner bilder av dere selv får holde pusten litt til. Vi har 3 offisielle fotografer til i tillegg til Greger....så det kommer tonnevis med bilder så fort de får sortert ut hva som kan brukes. Vår ene fotograf, Tommy, tok 2000 bilder...*kremt*..men har nå klart å plukke ut et sortiment som vil bli tilgjengelig på elektrostat.com om ikke altfor lang tid håper vi.
Jeg blir bare glad når det ikke er bilder av meg..hehe...siden jeg løper rundt og jobber og ser ut som en dass mesteparten av tiden mens dere andre er så fjonge i finstasen deres. *blæææh*
"Boys can be so dumb some times" - Tori Amos
Hmm, jeg husker nå å ha
Hmm, jeg husker nå å ha sett deg mye i løpet av festivalen, men se ut som en dass? Ikke et sekund. ;-)
... 2000? Happy
... 2000? Happy sortering...