To billetter til Kraftwerk *SOLGT*

To billetter til Kraftwerk i kveld selges til pålydende.
(455 pr stk)

Ring 22329797 før 1700, og 95484650 etter.
Eller e-post: morten@synth.no
:-)

<em>henrik</em> sitt bilete

Liv

Jeg blir alltid like overraska hver gang jeg hører en lyd fra deg. Men hyggelig, DET er det.


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Lyd?

Var det lyd i innlegget også? Jeg ser bare tekst jeg. Sikkert noe galt med driverne til lydkortet mitt.

----------------------------------------------
* I have counted to infinity. Twice *


<em>morten</em> sitt bilete

Vi snakker om høyfrekvente

Vi snakker om høyfrekvente lyder som bare Henrik hører...


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Da melder jeg pass

Kan knapt huske sist jeg hørte en gresshoppe også. :-(

----------------------------------------------
* I have counted to infinity. Twice *


<em>Gird_09</em> sitt bilete

gresshopper

Jeg er hørselskadet. Tinnitus og sånn. Men jeg hører gresshoppene likevel. Er ikke det underlig?
For ikke å si at jeg uroer meg over hørselene til de mange menneskene der ute som ikke gjør det. Jeg mener, det er JEG som er hørselskadet??!

You can't spell slaughter without laughter!


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Faktisk hører jeg gresshoppene

Har tinitus og hyperakusis, men hører faktisk gresshoppene... enn så lenge. Fikk sjekket hørselen for et par år siden, og de fant ikke noen frekvenshull/nedsatt hørsel utover "normalen".

Men det de som mener de har greie på det sier, er jo at tinitus ofte går over i nedsatt hørsel over tid. Slik at sannsynligheten for å bli tunghørt i sine eldre dager økes dramatisk. Time will show.

Forøvrig ville jeg byttet bort hyperakusisen med 2 ekstra tinituser. Hyperakusis is da bitch. :-(

----------------------------------------------
* I have counted to infinity. Twice *


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.