Ikke helt Rosenrot...

Er det bare jeg som synes at den siste Rammstein-skiva er det desidert verste de noen gang har spydd ut (på henholdsvis tysk, engelsk og spansk - for å følge opp sitt russiske innslag på langt bedre, men dog relativt skuffende "Reise Reise"), eller?

::Electro::

<em>Zirconium_InC</em> sitt bilete

Att den er et noe annerledes

Att den er et noe annerledes album må jeg jo iofs si meg enig i, men personlig så liker jeg den. Det lukter jo både Rammstein å benzin av den mener jeg ;)

Pink Flamingo Freakout

( Bør kanskje få i meg mere kaffe før jeg prøver å skrive noe fornuftig men men)


<em>Her Ethic</em> sitt bilete

Nei fysj

Jeg kunne ikke vært mer enig. Jeg håpet selv på at de ville finne på noe nytt, og de prøvde, og feilet grovt, synes jeg.

www.myspace.com/zoroasterofficial


<em>FF\NP1oX</em> sitt bilete

Langt i fra Rosenrot

Jeg hadde Mutter skiva som den dårligste, frem til jeg hørte Rosenrot. Etter min mening er dette en meget flat og kjedelig skive. Som nevnt andre steder, består skiva av en del tidligere utelatt materiale. Det er en grunn til at det blir utelatt, for å si det sånn... Kanskje man da også bør la det forbli utelatt i ettertid også...

we are all removable...
in order to expand .DESTROY
-kombat Y:ruz


<em>Scythe</em> sitt bilete

"Ich brauche keine Frau nur

"Ich brauche keine Frau nur Vaselin"

-Må jo si at tekstene er de samme sjarmerende gamle da! Har ikke hørt hele albumet, kun singelen jeg fikk i døra fredag. (Lite poser azz!) Men det er et dårlig tegn når jeg syns den siste remixen er bedre enn originalsporet...

-
Ja til terrorcore! Gratis grisebank til alle!


<em>optimusprime</em> sitt bilete

Støtter individet i

Støtter individet i gassmaske jeg, syns nye skiva er fet som Moskva-marit... Mye mer organisk sound på skiva, og for første gang hører vi tegn til dobbeltpedaler opptil mange steder... Og så er jo 'Spring' kanskje den beste rammstein-låta siden 'Spieluhr'...

I am Lucy Liu! Give me your spines!


Skal være enig at Spring er

Skal være enig at Spring er den beste låta på skiva, men savner de gamle gode Rammstein låtene med harde gitar riff, mye synth osv. men det er en helt grei skive.

Let's go to war?


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.