Sunjammers Lovecraftianske bråkedugnad

Jeg planlegger å lage en serie låter basert på vers fra H.P. Lovecraft's Fungi from yuggoth. Desverre er det vanvittig mange vers i det jævla diktet. Noen som kunne tenke seg å pitche inn? :)

Målet er å lage en site med hele diktet hvor hvert vers eventuelt vil ha en låt av en eller annen artist. Det er null økonomisk motiv, bare en tribute til min favorittforfatter. Jeg kommer til å gjøre dette uansett og se om jeg klarer å dra med noen av de artistene jeg er buddy med, men jeg veit det er masse dyktige folk her, og det hadde vært skrekkelig morsomt å lage noe med dere.

http://patter.mine.nu/fungi.htm

Les og se om det finnes interessant. Jeg syns det er helt strålende.

<em>elektronika</em> sitt bilete

Synes dette høres ut som en

Synes dette høres ut som en aldeles glimrende ide. Bare synd jeg ikke lager musikk. Håper du får med deg noen kreative sjeler, da.

---

"They failed because of their lack of ability to succeed"
gammelt jungelordtak


<em>TV Noise</em> sitt bilete

Høres gøyt ut, noe deadline

Høres gøyt ut, noe deadline og når skal vi mann mot mann slåss om hvilke deler ?

Why do birds suddenly appear ?


<em>sunjammer</em> sitt bilete

Null deadline, dette er ikke

Null deadline, dette er ikke noe man blir ferdig med over helga tipper jeg :P Jeg personlig bruker ganske lang tid på å nå punkt kreativt nok til at jeg klarer å gjøre noe bra.

Angående hvilke deler.. Tjeh, jeg gir egentlig litt beng i hvor mange det er av de samme. Jeg syns det diktet er noe av det mest inspirerende jeg veit om, og det er noe jeg har en tendens til å plukke linjer fra i hytt og pine som låttitler uansett. Om det er 4 låter eller 1 basert på Alienation er det like strålende :)

Kan se på hele greia som et slags.. Hrm.. Online konsept-compilation-album eller noe sånt? ;P

Skal bruke helga på å skisse opp sida, så får dere se om dere vil være med i gjengen eller ikke :D


<em>TV Noise</em> sitt bilete

Etter ett kjapt band møte ko

Etter ett kjapt band møte kom vi fram til at vi vil være med.

Går for XIX. The Bells eller XXIII. Mirage.

Er fortsatt litt ferie og sånt spesielt i vokal leiren, men skal kjøre igang så fort vi har mulighet.

Why do birds suddenly appear ?


<em>sunjammer</em> sitt bilete

Glimrende :D Da har jeg to ar

Glimrende :D Da har jeg to artister på lista allerede, ser ut til at jeg får med Sorrow, Knifehandchop og The grand panic også *jakte på flere*

Jeg tror dette kan bli fryktelig spennende


Pratings

Skal ta en prat med Alx og se om vi ikke kan sette opp et spor v/Pogrom Synod. Er HPL fan selv selvsagt :) Informér om frister etc. så jeg har noe å komme med.

_________________
Dra meg i barten!


<em>sunjammer</em> sitt bilete

Badass

Gi meg helga så skal jeg skrive litt mere i stein for dere :)


Glimmers

Må bare få prata me'n først.

_________________
Dra meg i barten!


<em>Nikko</em> sitt bilete

Jeg tror jeg slenger meg på.

Bare gi meg til over helgen, så har jeg funnet ut hvordan. :-)
---
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket de siste. (Bjørnstjerne Bjørnson)


<em>Nikko</em> sitt bilete

Er med!!!

Sammen med en kompis har jeg dannet Rapeseed, og vi lager gjerne en låt. Men hvilke vers er ledige?
---
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket de siste. (Bjørnstjerne Bjørnson)


<em>sunjammer</em> sitt bilete

Sitter på jobb nå og har li

Sitter på jobb nå og har lista over stjålne vers hjemme, legger ut litt senere. Sånn generelt er det greit om flere lager av de samme versa, så ikke la det stoppe dere.

- A


<em>Nikko</em> sitt bilete

Fine ting!

Jeg har tenkt litt på IV: Recognition og XXXII: Alienation. Så da tar vi sikte på dem foreløpig. :-D
Ellers: Er det noen her som trakterer trommer, bass og gitar som kunne tenke seg å teste ut noe, sånn på hobbybasis, sammen med meg? Kanskje litt far fetched her på synth.no, men jeg satser på at noen i det minste vet om noen.
---
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket de siste. (Bjørnstjerne Bjørnson)


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Snufs.. jeg vil så gjerne være med også..

Men foreløpg bor jeg i et flyttelass med "vegger" av esker der det står "Synth, Espen", "Musikkutstyr, Espen", etc. på. :s


<em>Gird_09</em> sitt bilete

åååååå!

Hadde jeg hatt mulighet for tiden så hadde jeg definitivt spyttet sammen noe faenskap. Jeg har ikke utstyret mitt i stand for tiden. Har ikke hatt det laaang tid. Skal se hvor lang tid jeg bruker på å ordne meg nytt lydkort og sånn så kanskje jeg melder min skrekkslagne interesse etterhvert.

Salus Populi Est Suprema Lex!


<em>Sabeltann</em> sitt bilete

For eit vakkert konsept

For eit vakkert konsept, eg skal forhøyre meg hos folk som kan vere interessert i å bidra. Slikt støtter ein villig :-)


<em>sunjammer</em> sitt bilete

Blæ, jobbstress. Henger litt

Blæ, jobbstress. Henger litt etter, men jeg holder på. Bear with me :)


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

O-T HPL:

Litt off-topic, men en ganske bra artikkel om Lovecraft, skrevet av en amerikansk humanist:

http://www.templeofdagon.com/mythos/studies/atheismsmythographer.htm

--------------
"Attention, happening robots! Who's got what it takes to party with Nixon?"
- Richard Nixons hode i Futurama


<em>VAngst</em> sitt bilete

Her ble jeg så entusiastiska

Her ble jeg så entusiastiskat jeg ble fysisk kvalm.
Nydelig,broder.
I og med fravær av band for tiden,så druser jeg til med en liten acapella.
XXXV Evening star,tenker jeg.
Kansje den kan brukes av noen ,eller even stå for seg selv med en kraftig effekt-pakke.
I allefall for å vise entusiasme for et slikt prosjekt.
God søndag.

"Schnål på håret."


Jau!

Sabeltann ropte, og eg gav svar. Dette støttast hundre prosent. Häxehammër vil gje sitt bidrag!

____________________________
"Never Trust A Klingon"


Smakebiter

Bare lurte på om dere hadde kommet til enighet hvem som tok hvilke vers og om man kan vente seg noen smakebiter snart.


<em>sunjammer</em> sitt bilete

Ka sher

Alle sammen som er down, sorry at jeg har vært så fraværende. Er sjuk som fy, har deadlinekjør på jobben og er midt i flytting, så hodet mitt har vært andre steder.

Men det som hadde vært fint nå, hadde vært om alle som seriøst skal være med eller som har ferdige greier kunne mailet meg på andreas@rayon.no med "HPL:" etc i emnefeltet, så jeg får filtra dere dit jeg kan holde styr på dere ;)

Regner med å ha en first draft av nettstedet i løpet av neste uke, så ikke gi opp arbeidet eller whatever, det skjer, har bare en major speed bump akkurat nå.


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.