Hurra!

Jeg er så glad jeg ikke skal på Norwegian Wood. Dyrt, vått og dårlig musikk. *grøss*

Roxy Music

er da for faen ikke dårlig...


<em>Soulmachine</em>'s picture

Roxy Music er ikke dårlig ne

Roxy Music er ikke dårlig nei, men det er MYE dritt på Norwegian wood. Stonegard f.eks er noe av det mest bedrita jeg har hørt på lenge. Og de er fandens meg enda verre live! (span er vel det eneste norske rockebandet som jeg synes er verre). Men får vel hard konkuranse med Wedensday 13 på Norwegian wood
Også lurt litt på hvem det er som egentlig
liker King Midas?

We`re trough being cool


Kan være med på at Roxy Mus

Kan være med på at Roxy Music ikke er plagsomt, men det gir ikke maxi fot heller!
__
Viva la Revolución Digital, siempre!


<em>Dr. Hassel</em>'s picture

Jepp!

Så et klipp med De Lillo`s på nyhetene i går,og ble så slapp at jeg bare måtte gå og legge meg..

Be happy or not!


<em>Nephilia</em>'s picture

Tori

Men Tori Amos var veldig veldig bra :)
etter det dro man hjem.

Squirrelly wrath!


Comment viewing options

Select your preferred way to display the comments and click "Save settings" to activate your changes.