Synthklubber i Brussel

Kan noen anbefale noen bra Synthklubber i Brussel??

Vil jo gjerne ha ultimate turforhold.... c";)

<em>henrik</em> sitt bilete

Halloween

Det eneste jeg husker som var litt festlig i Brüssel var restauranten Halloween. Den hadde mange svære og flotte demonskulpturer, hjemmebrygget øl, sertivtører i munkeantrekk og Enigma på repeat. Den var et par kvartaler bortenfor Brüssels største attraksjon: skulpturen av den lille tissende gutten (Manneken Pis) -- som igjen er et halvt kvartal fra Brüssels nest største attraksjon, rådhuset (Hotel de Ville på Grand Place).

Bortsett fra det litt blasse lyspunktet Halloween virket byen forferdelig kjedelig. Håper du har mer hell!


<em>lynch</em> sitt bilete

Hmmm.....

Er litt usikker, men det må da skje ting der? Både Vive la Fete, Mascotte og Surprise Records er fra Brussel.

Mascotte skal spille: 17 march @ VUB - Brussels. Kanskje VUB er verdt turen?

::: live electro and stuff like that... på TILBAKE TIL FREMTIDEN hver onsdag kl 19-20 på www.clubdecks.se ::: se også i arkivet under electro-mixer-tilbake til fremtiden.


<em>lynch</em> sitt bilete

oi...det er visst april nå ja...

::: live electro and stuff like that... på TILBAKE TIL FREMTIDEN hver onsdag kl 19-20 på www.clubdecks.se ::: se også i arkivet under electro-mixer-tilbake til fremtiden.


<em>RKN</em> sitt bilete

enigma

du mener vel enigma på REPEAT REPEAT REPEAT :)

Hypnoskull til folket!


<em>henrik</em> sitt bilete

Og jeg ..

.. som endelig hadde fortrengt det The Wrath of Enigma. Nå får jeg garantert mareritt igjen.


<em>Trangsynth</em> sitt bilete

Halloween!

Halloween var absolutt en høydare!!! Og heldigvis fikk jeg et utrolig BRA inntrykk av Brussel!!! Gikk forbi et utested hvor jeg så og hørte glade sortkledde danse til koselig synth pop, siden reisefølget mitt hadde tydelig hastverk med å komme seg til Homolulu, fikk jeg dessverre ikke tid til å stikke innom!! Ikke veldig lett å finne de festlige utestedene, da man måtte ringe på dørklokka for å komme inn i en sluse, for så å komme seg videre inn på utestedene.


Kagan

Hvis det ikke allerede er for sent kan du planlegge det ultimate turforld i hele Belgia og Nederland via http://www.kagankalender.com/


<em>RKN</em> sitt bilete

Yes

Kagan har en veldig fin oversikt! Brukte den for et par uker siden da jeg & ektemannen skulle på drikkeklosterøl&glanearkitektur-tur til Belgia. Vi fant ut at Fixmer/McCarthy og Dive skulle spille på en 'ungdomsklubb' utenfor Brügge (en liten, liten by) mens vi var der. Var litt i tvil da vi, etter å ha sjekka reiserute på det lokale turistkontoret, hoppa av bus nr 69 ved siden av et jorde ... Var det skjult kamera mon tro ?
Men nei, etter litt loking fant vi parkeringplassen og mange svartkledde mennekser - så var det klart til 4 lokale bands + Douglas og Dirk ! Morro :)

- - -
Hypnoskull til folket!


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.