Commodore 64......

....ok dette er dealen! Jeg vil ha en C64 (av ymse grunner, ikke nødvendig vis noe og rippe opp i her å nå) har dessvere ikke noen penger Å gi til noen (er kronisk blakk av andre Ymse årsaker, ja jeg har jobb men det hjelper ikke stort, har Familie )men hvis det er en "God Oll Pal" der ute som har en C64 som står og samler støv eller lignende som de har lyst til å kvitte seg med så kan man bare sende en MLD til meg her på synth.no......eller på mail til crackpotbitchalike@yahoo.no (copy/paste)

Jeg takker og bukker på alle mulige måter (hvis det er en eller annen som har en c64 jeg kan "Få" )hvis det er nopen trøst så kan jeg sende en CD med "Epilektrician" eller "Mauled by Sloths" (MBS) som takk for hjelpen (Signert Å Greier )LOL

Miza[R] et Izholo auf Mordisco / Epilektrician / Mauled By Sloths / Mrd_Ink....

<em>TrendyMessiah</em> sitt bilete

C64

Har en kompis som har C64 liggende, hør med han. Bor i Drammen. Heter Kjetil Holshagen tlf:41489200. Er skikkelig elektro-nerd. Skal du lage C64 musikk kan jeg hjelpe deg (bor like ved Youngstorget, Oslo). Men jeg er ikke ofte på Synth.no mest på myspace.com/trendymessiahcom hvis du vil skrive tilbake.

hilsen
Pål
(TrendyMessiah)

TrendyMessiah.com

Synth music !


Lykkje te!

Jeg hadde jo en, men trafoen smelta så den er ett eller annet sted på bånn av Lindum Fyllplass :)
Tror den ligger litt til høyre for tørkeskapa

_________________
Dra meg i barten!


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.